LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Dette er sikkert ikke en nyhet for alle forabrukerne her inne, men jeg synes likevel det er verdt å nevne. Machinae Supremacy er et svenskt band som har viet mye av musikkkarrieren sin for å "vekke" de gamle C-64-slagerne i live (ikke ulikt det danske bandet Press Play On Tape). De er også forkjempere for formatet ogg vorbis, noe jeg og støtter. De spiller en slags techno-metal med heftig skrålevokal og samples fra klassikere som f.eks Gianna Sisters. Musikken deres kan lastes ned fra deres hjemmeside i både .mp3 og .ogg. Machinae Supremacy - SID Mine favoritter er "Fighters from Ninne", "Kings of the scene", "Sidology Episode 3 - Apex Ultima" og "The Great Gianna Sisters" \m/__(O_-)__\m/ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) TAKKER! elsker C64 musikken. Det var jo rett og slett bra musikk og jo... Endret 15. august 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Machinae Supremacy er fett nok det, men de burde fått seg en bedre vokalist. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg for min del liker vokalen til Machinae Supremacy. Mange skryter f.eks Axl Rose og James LaBrie opp i skyene, jeg for min del synes de er håpløse. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tøff gitar spilling og... har hørt på dem i hele dag nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Axl Rose og James LaBrie Har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Axl Rose og James LaBrie Har jeg lite til overs for. Axl Rose James LaBrie *Sinna på HalTan for at han ikke liker LaBrie* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå