G2Petter Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg lastet ned et klipp fra MadTV i stad, det het Gump Fiction. Jeg har dessverre ikke noe sted å slenge det opp for øyeblikket, men om noen har plass til å hoste det, send meg en PM, så kan jeg sende det via MSN. Evt. kan det lastes ned vha. kazaa. (Anbefales!) Edit: Takk til Knut Erik for hosting når jeg har glemt passordet til serveren min... Her er filmklippet! Endret 15. august 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ok... Send fila over MSN, så kan jeg laste den opp Adresse står i profilen Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) *slettet - Trenger servreplassen selv og det ser ut som interessen for klippet ikke var så stor * Endret 20. august 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det eneste som var morsomt var Phil Lamar, og "not again"! Ellers typisk teit Mad tv parodi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå