Marvil Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg skal flytte og dit jeg flytter er det ikke lov å ha flere maskiner per hybel.. Det betyr at jeg får en IP til bruk, men vil ha flere maskiner koblet til denne slik at jeg kan komme på nett med mine to maskiner.. Det jeg lurte på var hvordan dette lettest og best kan gjøres..? Windows 2k Pro på hovedmaskin og WinXP Pro på laptop (den mindre viktige). Er det mulig å dele en Internettilkobling..? Evt hvordan ? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 To nettverkskort i stasjonær, og del gjennom den :-) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 To nettverkskort i stasjonær, og del gjennom den :-) Må man til med HW-modifikasjoner..? Er det ikke mulig uten..? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det enkleste er å sette opp en billig router, da kan du koble på så mange maskiner du vil, og alle vil ha samme IP adresse utad, men får egne IP adresser seg imellom. F.eks en slik: Sunsway/ST Lab Broadband Gateway m/4P switch Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har en D-Link DI-614+ trådløs bredbåndsrouter.. Funker den ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har en D-Link DI-614+ trådløs bredbåndsrouter.. Funker den ? Ja, det skulle den gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå