Gå til innhold

Psdata publiserer deres egne produkttester

Anbefalte innlegg

Egentlig er jo dette like mye å stole på som de testene f.eks netshop linker til gjort av uavhengige testere. En nettbutikk som ønsker å selge vil ikke linke til tester der deres produkter kommer dårlig ut, iallefall hvis de kommer dårlig ut i forhold til billigere varianter.

Fordelen er jo at man vet at feks det og det hk passer med den og den rammen. Og derfor slipper å lure på hvilken ram som passer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som har stilt spørsmål ved brukeren Schaeffer sin tilhørighet til PS Data.

Vi har foretatt en intern sjekk for å finne ut identiteten til personen bak denne brukeren. Denne personen jobber ikke for PS Data, men for et annet firma som har tilhørighet til PS Data ved at vi begge tilhører HGH Gruppen.

Alle innlegg fra Schaeffer er utifra et personlig synspunkt, og er ikke på noen måte på vegne av PS Data.

Mvh

PS Data

Lenke til kommentar

*Etter å ha skummet fort igjennom noen få tester*

Ser jo mest ut som rådata uten noen som helst kommentarer osv... Du må ha litt peiling fra før av for å få noe ut av de testene.

Så ser på ingen måte hva som kan være "inhabilt" med å poste utolkede resultater av egne tester.

Og hva ville de tjene på å "jukse" med resultatene på 50-60 forskjellige hovedkort?

PSdata er en distributør... ingen produsent. Tipper de er mest interessert i å selge produkter som folk er fornøyd med, og heller unngå at folk kjøper produkter fra problemprodusenter.

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor dette er galt.Det kan gi en liten pekepinn for hvordan systemene fungerer sammen. Og jeg tror ALDRI PSdata ville jukset på testene, og lagt til noen hundretalls poeng på poengsummen, da dette ville blitt fort oppdaget og PSdata ville fått et sviende svindlerstempel.

er vel bare bra med så mange tester som mulig, som man kan sammenligne med før man handler? :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hmmm... mange mistenksomme her.. :p

Jeg kan ikke se noe suspekt i at PS Data tester produktene "sine"?

Dette er produkter som PS Data har valgt å selge.. og tjene foråpentligvis litt penger på?

Sikkert lurt å teste de og vise til resultatene.. så kan potensielle kjøpere gjøre seg opp en mening..

PS Data er jo ikke tjent med (på lang sikt) og selge "søppel" vil jeg tro?

Heller ikke produkter med en høy retur-rate..

Lenke til kommentar

Produktene som PS Data selger, selges jo av alle andre nettbutikker og, så det er jo ikke snakk om "deres" produkter. Om PS Data gir et hovedkort toppkarakter, betyr ikke det at man ikke kan kjøpe det hos Komplett, hvis de selger det til en rimeligere pris.

Tommy

Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke basert et kjøp på testene til en nettbutikk alene, men disse er helt klart en god hjelpt i å bygge opp et helhetsinntrykk rundt et produkt. Jeg ser på dette som et velkomment supplement til andre, men kvalitativt anlagte vurderinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...