Papirpose Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg prøver nå å få FIFA 2001 til å fungere (Min yngre bror vil gjerne spille dette) på en 1100mhz amd athlon med et GF2 mx-400 32mb. Men hver gang jeg går inn for å spille en kamp (Altså etter å ha vært gjennom menyen), får jeg en masse snodige grafikkfeil. Store trekanter som er hvite/rosa/blå og flimrer, deler av spillerne forsvinner, og alskens liknende saker skjer. Hva kan dette skyldes? Det skjer også på en annen maskin i huset (1800MHz P4 m/ GF2 mx-200 32mb). Men prøver jeg på min egen dunk (se sign.), funker alt helt fint. Jeg kjører nVidia Detonator 28.32 på alle maskiner (Har også prøvd med 23.11). Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Fin løsning for de rike. dessverre er ikke jeg en av dem. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hvilket OS ? Mener å huske at bror min hadde problemer med det spilelt på Windows 2000.... - Vet ikke om problemet ble løst,... Men viss det er det du bruker eller ei, så finnes det kanskje en patch som vil hjelpe... ? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Kjører Windows 2000 ja. Har sett litt rundt etter patcher, men har foreløpig ikke funnet noe.. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Har en god del grafikkfeil i FIFA World Cup 2002, også i tidligere FIFA-spill men mye i dette altså. Kjører Geforce2 MX-400 i 1024x768 32bits max detaljer. I begynnelsen hadde jeg glemt å gå inn i 3d config til EA og skifte fra standard oppløsning til den jeg har nå, og da var grafikkfeilene atskillig fler. Feilene artet seg som feks. at spillere løper igjennom deler av motspillere, gjennom mål osv., altså ikke feil i grafikken på andre måter. Om dette skyldes MX-kortene eller feil i spillet vet jeg ikke. Når det gjelder FIFA World Cup 2002 så synes jeg det er blitt rushet ut på markedet for fort og kunne klart vært jobbet mer med, så det kan være en årsak til problemer. Nevner dette siden det er dét spillet i FIFA-serien jeg spiller for tiden men kan, som sagt, huske feil i tidligere spill i serien også... Kjører Win2000Pro [ Denne Melding var redigert av: ap1978 på 2002-05-02 10:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå