diversity Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Dette er et stort LAN i Bergen som har vært arrangert hvert år i en stund.. vet ihvertfall at jeg skal.. Sjekk uthjemmesiden deres for mer informasjon.. håper mange møter opp mvh Erik Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ByLAN, virker for seriøst (på ein måte). Liker skikkelige lan, som Battery-party i Fitjar, det er det mest proffe -useriøse, data-partiet eg veit, plass til mange (200 ?) og er alltid morsomt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 kanskje d.. men det er fett anyway.. Lenke til kommentar
Duen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 skal lett på bylan, har kjøpt ny hdd for dt LANet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 er ikke så lenge igjen nå.. er en god del påmeldte.. datarock kommer.. og det ser ut som det blir et fett LAN.. Lenke til kommentar
stardog Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Rimelig lassis å si at ByLAN er FOR seriøst da. På ByLAN kan folk konsentrere seg om gamingen uten at det blåses en hel**tes mengde techno i et kjør over høytalerne i salen. Det tekniske går stort sett knirkefritt og folk får fred til å styre på med det som er viktig, nemlig... jeg sier det igjen: gamingen. Hvis du mener at at proft gjennomført lan er for seriøst, da er det jo bare å dra på klovnelan. Dessuten har de 30.000 kroner i kontanter som de skal dele ut i compoene. So ByLAN here I come again! Lenke til kommentar
bte Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) ByLAN 4 the win Gleder meg veldig til dette . + Satser på wow eu betan starter før den tid, så hvis jeg kommer med blir det hardcore wow gaming og lite annet Får bare håpe internett linja er stabil. Endret 26. september 2004 av bte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå