Anders81 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har akkurat måtte formatere harddisken (ufrivillig, uten backups pga virus, men det er en annen historie), og har gjeninstallert Win XP Prof. + Service Pack 1, men lyden virker ikke! Eller rettere sagt, lyden "virker" helt til jeg kommer delvis inn i XP, fra påloggingen virker det som den virker, men når selve systemet starter opp, kutter oppstartsmusikken til XP brått av.. Jeg aner ikke hvorfor det ikke virker.. Jeg har Audigy 2, og har testet med både høretelefoner og høyttalere med samme resultat. Jeg har også byttet drivere, skrudd ned hardware acceleration i DirectX osv. men det ser ikke ut til å hjelpe. Prøvde det onboard lydkortet også. samme problem.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Etter mye om og men har jeg endelig fått lyden til å virke.. MEN, av en eller annen grunn nektes jeg å spille av vanlige MP3 filer, Windows sier at jeg ikke har riktig codec.. Erm.. codec for mp3 filer? Jeg har divx og sånn installert, men jeg trodde da Windows klarte mp3 filer uten problemer.. EDIT: Nå virker alt Endret 15. august 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå