honner Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skal kjøpe ny maskin og har valgt å gå for kabinettet Thermaltake xaser tsunami. Vet at mange her er Lian li fans, men er ikke dette kabinette helt ok?http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301979&cks=PRL Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er heilt OK, men mangler power-supply da.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vil også sei at eg er ein stor Lian li fan sjølve... Kvifor vil du ikkje ha Lian Li ? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Lian Li er et dyrt kabinett.. å du må jo kjøpe power suplay ved siden av tror jeg...!!! jeg ville gått for et chieftec kabinett.. har det selv å er veldig fornøyd, trenge ikke kjøpe power suplay ved siden av dette kabinettet.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Einaste som er med Chieftec kabinett no til dags er at nesten alle har dei.. Har nemlig eit sjølve.. Veldig bra kabinett, og ikkje så dyrt heller.. Men om eg i dag kunne valgt eit kabinett hadde det blitt eit lian li.. (har ikkj sett på lian li kabinetta siden det vert lenge til eg får råd til eit ) Endret 15. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå