zypher_ut Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvilken av disse driverne er best, og hva er forskjellen? Kommer for eksempel Omega driverne med all programvaren som ATi legger ved med sine? -zyp Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Omega inneholder en del 3dje parts optimaliseringer og slikt, men jeg vil anbefale å bruke Catalyst med mindre du har noen problemer med de. Lenke til kommentar
hce Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ATI sine catalyst drivere vil ikke installere på bærbare. Hvis du da har behov for nyere drivere enn leverandøren din tilbyr må du benytte omega. Evt. kan du modifisere ATI sine selv med et verktøy jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hmm, noen spesiell grunn til at de ikke installeres på bærbare? De støtter jo mobile kortene... Men Omega driverne klarer alle spill likt som eller bedre enn Catalyst driverne da? Det er ikke mye bugs å sånn? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg h brukt Omega hele tiden på mitt R9700 mobile, og de funker dritbra. Har ikke merket noen bugs så langt i CS, Far Cry og Doom 3. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 last ned mobilitymodder fra www.guru3d.com, det gjør vanlige catalyst-drivere mulig å bruke på bærbare Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan ikke uttale meg om de modifiserte Catalyst driverene, men jeg har brukt Omega driverne siden jeg fikk laptopen, og er svær fornøyd med disse. Innebygd i OMEGA driverene ligger og RADLINKER, som gir svært enkel overklokking av GPU. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg tror jeg satser på Omega driverne da.. gleder meg til 1557'en min kommer i posten... Lenke til kommentar
boii Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 omega driver er det eneste jeg finner av drivere...hvorfor har ikke ati drivere til mobility kort på hjemmesiden sin`? omega funker jo bra det, bortsett fra at doom3 lagger, 2500poeng i 3dmark2003(cputesten der hade 0-1fps=noe som må gjøres for å få 1,7dothan til å jobbe for fullt eller?=) har g556e 9700radeon mvh joachim Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Prøv å søk litt her i forumet. Problemet er nok at du må sette opp maskinen i bios, slik at den kjører på fullt når du har strømmen i. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er ikke skjermkortdriverne som gjør det. Har samme maskin, og jeg måtte oppgradere bios for at den skal støtte Dothan. Jeg har riktignok 1,6 ghz, men det har ikke noe å si. Før kjørte den konstant på 600 mhz, men nå klokker den seg opp i spill. Last ned bios her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå