Kanel Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei! Jeg er helt ny her, har lest igjennom utallige innlegg og svar, og kikket på diverse tester. Har bestemt meg for å kjøpe Sony DSc P100, eller Sony P120. Men er usikker på hvem jeg bør velge, er det noen forskjeller? Ser P120 har to batterier og bæreveske, er det andre forskjeller? Begge kamera bruker Memory Stick, hvor stort kort bør jeg kjøpe? Holder det med 128MB? På leting etter beste pris på Memory Stick, så jeg det var stor forskjell på Sony Memory Stick, og andre kort, som het Apacer Memory Stick, og "bare" Memory Stick. Virker de to sistnevnte med P100 og P120? Håper noen kan gi meg noen svar, helt fersk og trenger litt hjelp;) Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er samme kamera, forskjellene er kun de du påpekte og at P120 er sort. Jeg ville kjøpt Memory Stick Pro, for det er raskere enn vanlig memorystick. (spiller ingen rolle om det ikke er Sony) F.eks http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3234 Lenke til kommentar
Kanel Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Tusen takk enmannen! Da er det bare å løpe i nettbutikken og kjøpe! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Eventuellt sitte stille og bevege armene ? Endret 15. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Kanel Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 ... Ja, eventuelt... siden jeg var så heldig å få svar så raskt, tar jeg sjansen på å avsløre min uvitenhet, og kaste ut et par spørsmål til... På Scandisk 256MB Memory Stick Pro kortet stod det i varebeskrivelsen at det kun var kompatibelt med PRO-enheter. ... Og da betyr det at Sony DSC P100 går bra? (du ville kanskje ikke anbefalt hvis det ikke var det enmannen, så beklager min usikkerhet, jeg vil bare være helt sikker, da jeg kun er en fattig student) Jeg regner med jeg blir sittende stille og bestille P100, ekstra batteri er vel mulig å kjøpe senere? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Sony DSC P100 støtter MS PRO. Batteri kan kjøpes senere. Den er veldig kjekk den lærveska du får med P120. Liten og mulighet til å feste i beltet. Koster i underkant av 3800 på pcutstyr.no (P120) så det er ikke store prisforskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå