Litejk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hadde Anmeldt fyren som knuste pc'en min Veldi enig Robin... men eg ville tatt med meg e gof kølle og "smasha" han data.... inkludert sjermen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg ville ikke cheatet i utgangspunktet... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 tatt et balltre å dyppet d i superlim og glass så dratt ned for og si hallo Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg hadde klikket helt(men så er sannsynligheten for at jeg kommer i en slik situajon 0% ) Men hadde jeg brukt 2000$ på en maskin og noen kom å knuste den så hadde jeg nok først gått inn i et midlertidig sjokk, for så å klikke mongo på han som gjorde det, tatt hva jeg fant å slått løs.(sikkert ikke det lureste man kan gjøre, men tror nok det hadde skjedd slik) Likte måten til "hyrlen" også Endret 1. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hadde antageligvis gått og saksøkt folkene. I America kan man jo saksøke for alt, og fortsatt ha gode sjangser for å vinne saken/få erstatning. Hvis ikke det hadde hjulpet hadde jeg tatt hevn Fucka up hele neste lan de skulle arrangere eller noe... Endret 1. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå