Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis dette skjedde deg?


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anmeldt hele greia, fyren og selve LANet..

 

Uansett hvor barske og heftige slike LAN-Crew altid skal være, så har de ingen rådighet eller tillatelse til å gjøre slike ting.. Cheating i spill er ingen forbrytelse.

Den er jeg enig i.

Egentlig litt riktig, de som spiller seriøst CS spiller om en meget stor pengepremie da

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Den filmen må være falsk, jeg tror ikke noen er så veik og pingle at dem knuser en PC på grunn av cheat.

Du skal bli overasket og se hvor veike og pinglete enkelte mennesker er.

 

Vet ikke helt hva jeg ville ha gjort, mest sannsynlig ville jeg ha tatt situasjonen relativt rolig, med den tanke i hodet at fyren kom til å angre dypt på det han nettopp hadde gjort. Men det kan hende det hadde klikka for meg :whistle:

 

 

Og jeg hadde selvfølgelig anmeldt fyren.

Lenke til kommentar
Å jukse i CS er ikke ulovlig, å knuse PC'er ER ulovlig. You do the math.

4,5?

 

Nei jeg hadde nok gått rolig vekk fra lanet, tatt med noen deler (som kunne vært bevis senere)

Gått hjem ringt noen venner. Gått ned på lanet, og banket ALLE som hadde vært med på å ødelegge gullet mitt(altså pcen)

Etter det hadde jeg anmeldt dem for å ødelegge pcen min. Og saksøkt dem for ødeleggelse av pcen, mentale problemer. Og saksøkt dem for at de tvang meg til vold. Og saksøkt dem for at jeg skada armen mens jeg banket dem.

Lenke til kommentar

Stakkars ! :ohmy:

 

Hadde dette skjedd med meg så skal jeg love deg at han ikke hadde greid å løfte meg opp en gang ! Noe så frekt ! Det der er ting man bare ikke gjør !

 

Og det med den pc'en ! Han som tok seg den frihet å bære ut MIN pc, han skulle fått lide ! Både han, pc'en og bilen hans !

 

Men det beste hadde vel vært å bare ringt politiet med en gang på stedet !

 

nei .... stakkars ! :cry:

Lenke til kommentar

I en slik situasjon hadde jeg enten:

 

1. Reist meg opp, tatt utkasteren i hånda og bedt om unnskyldning, og tilbudt meg å hjelpe til med å feie opp restene av pc'en. Så ville jeg gått hjem, laget meg en kopp varm sjokolade, og sett litt på fox kids. Deretter ville jeg gått ut og klatret i trærne, og stått fram som et eksempel på at man kan ha det like gøy uten pc.

 

Eller:

 

2. Jeg ville tilta mentis, hadde flippet totalt ut på crewet. Jeg ville brukt mine flodhest evner til å fiste dem alle med et juletre av stål, deretter hadde jeg gått til innkjøp av en søppelkvern og tvunget dem alle til å dyppe pungen ned i den for å få ødelagt forplantingsevnen så vi slipper fler slike idioter i framtiden. Så ville jeg gått hjem til samtlige i crewet og lagd leverpostei av kjæledyrene deres.

 

eller:

 

3. Jeg ville anmeldt saken.

Lenke til kommentar
1. Reist meg opp, tatt utkasteren i hånda og bedt om unnskyldning, og tilbudt meg å hjelpe til med å feie opp restene av pc'en. Så ville jeg gått hjem, laget meg en kopp varm sjokolade, og sett litt på fox kids. Deretter ville jeg gått ut og klatret i trærne, og stått fram som et eksempel på at man kan ha det like gøy uten pc.

 

Så genialt sagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...