Gef Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg vet at denne videoen er ganske gammel nå. Link: http://gprime.net/video/dealingwithcheaters.php La oss si at du spillte CS, du cheatet og gjorde det med vilje selvfølgelig. Du hadde en PC som var verdt $2000 slik som han fyren i filmen, du ble oppdaget for cheat og kastet ut på akkurat denne måten som denne fyren gjør og PC'en kastet etter deg. Ville du bare forlatt plassen med det som du har igjen av PC'en? Ville du gått av hengslene? Ville du sagt beklager og gått? Hvordan ville DU reagert? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jeg ville ha anmeldt fyrern somm ødela pcen min, selv om jeg derev med juks så hadde de ikke rett til å ødelegge pcen min som var så dyr! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Det er vel en iscenesatt video hvis jeg ikke husker helt feil, så jeg ville nok bare ha spilt rollen min. Endret 15. august 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hadde dratt stille og rolig - og kommet tilbake med et lass kunstgjødsel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 En god gammel klassiker denne her, er lenge siden jeg har sett den. Hvordan jeg ville ha reagert aner jeg ikke, har ikke ville ha kunnet si noe før jeg var oppe i situasjonen. Jeg hadde nok ikke tatt så "rolig" på det at det gjør noe når de hadde gjort noe slikt med pc'en min nei. Hadde nok gjort et eller annet, men hva det ville ha blitt kan jeg ikke si før jeg hadde vært i den situasjonen. Å anmelde forholdet ville jeg så absolutt ha gjort. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg hadde gått hjem, sett på tv, anmeldt fyren og krevd erstatning. Den filmen må være falsk, jeg tror ikke noen er så veik og pingle at dem knuser en PC på grunn av cheat. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Dette hadde jeg gjort: Anmeldt det! Hadde ikke det godt hadde jeg gått løs på bilen til han som ødelag Pc'en med slegge og gjort skader for 2000$ - enkelt og greit. Endret 15. august 2004 av superseven Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ingen hadde turt å røre meg eller pc'en min. *se på med truende øyne* Lenke til kommentar
Same- Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg hadde ringt politiet på stedet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hadde Anmeldt fyren som knuste pc'en min Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg hadde anmeldt fyren og tatt med meg vekter på neste lan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Anmeldt hele greia, fyren og selve LANet.. Uansett hvor barske og heftige slike LAN-Crew altid skal være, så har de ingen rådighet eller tillatelse til å gjøre slike ting.. Cheating i spill er ingen forbrytelse. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg tror ikke jeg hadde vert så rolig akkuratt under en slik situasjon, mest sannsynlig hadde det vert flere ting enn pc'en min som hadde blitt ødelagt..men anmeldt det hadde jeg selfølgelig gjort. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jeg tror jeg ville ha fått tårer i øynene Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Klikka mentalt. gått hjem og tatt på meg riflejakka med ak47 og ar 15 på innerlomma, gått ned dit igjen, og vist dem at jeg kan fragge alle uten aimbot. Endret 15. august 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) dobbelpost Endret 15. august 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Den dagen noen hadde løftet meg opp og kastet hw'en min på gata så hadde det nok snappet for meg, den personen der hadde nok måtte forlate LAN'et med en brukket kjeve eller værre. UANSETT hvor mye det hadde kostet meg i ettertid. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Den dagen noen hadde løftet meg opp og kastet hw'en min på gata så hadde det nok snappet for meg, den personen der hadde nok måtte forlate LAN'et med en brukket kjeve eller værre. UANSETT hvor mye det hadde kostet meg i ettertid. That's the spirit Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tror nok jeg hadde hevet stemmen litt... Nei, hadde anmeldt fyren som kasta PC'n min... Den kostet jo tross alt 2000$ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Anmeldt hele greia, fyren og selve LANet.. Uansett hvor barske og heftige slike LAN-Crew altid skal være, så har de ingen rådighet eller tillatelse til å gjøre slike ting.. Cheating i spill er ingen forbrytelse. Den er jeg enig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå