Xanitra Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 PC utviklingen går i en rasende fart.. ALT hardware blir egentlig oppgradert med lyshets hastighet...........men......... Jeg synes at vi har slitt lenge nok med keyboards og mus. Disse to nå gamle oppfinnelsene sliter folks finger ledd, og gjør at folk får dårlig rygg pga. den lille bøyen i ryggen man må fåreta seg for å skrive noe på tastaturet. Er det ikke på tide vi fikk noe HELT nytt, og at i hvertfall noen tok tak i dette på alvor. PC'ens utvikling kunne med fordel bli sunket, til fordel til forskning på dette området etter min mening. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Liker det som det er. Selv har jeg ingen fysiske problemer med dagens mus og tastatur Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvorfor må man bøye ryggen? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er vell ikke mus og tastatur som er problemet, mer stolen og pulten/bordet man bruker. Personlig har jeg en nydelig stol med armlener på høyde med tasturet og musen. I tilleg er det vipp og høyde justering på den så det er null problem å finne en optimal posisjon. Jeg kan vell tenke meg at bøyen i ryggen kan kanskje komme av at folk ikke kan skrive touch og må se ned på tastaturet ..? Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Har microsoft multimedia keyboard og logitech mx 500,er det beste tastaturet synes jeg, har testet de fleste andre.. sitter mye å skriver på pc'en så jeg vet hva jeg snakker om.. Musen mx 500 er veldig komfortabel i handa, og har mange herlige knapper kan hende at den "lagger" blandt siden jeg har steelpad 4s..men kjøper steelpad 4d og da blir alt ok! mx 510 ville jo vært konge om den er like bra som folk sier.! har ikke vondt i handledd,nakke etc..selv om jeg sitter på en søppel stol som lukter rart.. Endret 15. august 2004 av BiGG- Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Dette pc keyboardet er vel sprekt for musikk frelste . Vet ikke hvor "nytt" det er men iallefall creative 2004. http://www.prodikeys.com/ Her er også mye rart : http://www.fentek-ind.com/ergo.htm ... Endret 15. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det skulle da komme et annet design fra Logitech, (alle knappene skulle være like høyre eller no) som var designet slik at brukeren slipper å bevege armene minst mulig... Så helt stille står det da ikke Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Low profile + annet , de er da ute de er de ikke ?. Heter LX300/500/501 . ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå