Gå til innhold

Hva gjør jeg en på sesjon ?

Windoge

Anbefalte innlegg

9 syn\9 høres\7 IQ

ble i allefall tjeneste dyktig

Ord delingen som gjorde at du ikke fikk full pott på IQ da kanskje? :p

Neida, bare tuller :)

Hehe

Ta en titt på tidspunktet du:)

Selv om jeg sliter litt med ord deling så skylder jeg på det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De gir deg poeng på alle tingene de tester. Såvidt jeg vet så må du blant annet løpe en liten stund på en tredemølle.

Du vet i såfall mye feil :wee:

Du også.

De gjør forkjellige ting, på forkjellige steder. Noen steder kjenner de tom. på ballene dine.

Lenke til kommentar
De gir deg poeng på alle tingene de tester. Såvidt jeg vet så må du blant annet løpe en liten stund på en tredemølle.

Du vet i såfall mye feil :wee:

Du også.

De gjør forkjellige ting, på forkjellige steder. Noen steder kjenner de tom. på ballene dine.

:eek: seriøst ?

Lenke til kommentar
De har slutta med fysiske tester for lengst.. De stoler på ditt ord, de avslører deg om du bløffer rompa av deg..

Du blir rangert på en poengskala, fra 0 - 9, der 9 er best og 0 er dårligst. Om man får 3 eller mindre på en av testene, så dimmer man automatisk. Jeg fikk 4 og måtte inn, men dimma etter 19 timer (sjekk signaturen).

Det er ikke så lurt å gi fan i testene, da disse ofte har innvirkning på hvor man kan endre opp..

Så om man blir innkalt nå, så slipper man fysiske tester? :dribble:

Lenke til kommentar
De har slutta med fysiske tester for lengst.. De stoler på ditt ord, de avslører deg om du bløffer rompa av deg..

Du blir rangert på en poengskala, fra 0 - 9, der 9 er best og 0 er dårligst. Om man får 3 eller mindre på en av testene, så dimmer man automatisk. Jeg fikk 4 og måtte inn, men dimma etter 19 timer (sjekk signaturen).

Det er ikke så lurt å gi fan i testene, da disse ofte har innvirkning på hvor man kan endre opp..

Så om man blir innkalt nå, så slipper man fysiske tester? :dribble:

jepp. ingen form for fysiske tester :)

Lenke til kommentar
Treningstøy?! Uff, da er det ille tester. Håper ikke jeg er en av dem.

Jeg tenkte på en ting: Jeg har briller, styrke -4 eller noe (ganske mye). Hva vil de si om jeg velger å IKKE bruke de på sesjon?

Du SKAL ha med brilleseddel (eller hva det heter) på sesjon.

Lenke til kommentar
Og har store sjanser for å få siviltjeneste

Jeg trodde at siviltjeneste var et alternativ for de som skal avtjene militær verneplikt, ikke et alternativ for de som ikke kan avtjene militær verneplikt.

Det er så håpløst å finne ordentlig informasjon om dette. :(

Lenke til kommentar
jepp. ingen form for fysiske tester  :)

Hva er det 3000meter og push-up tullet som jeg leser om da? :confused:

befalskolen?

Åha. :blush:

Leste litt på denne siden: http://dimme.cjb.net/ , hvor de skriver om hvilke "skavanker" som gjør at man kan dimme.

Nakke/ryggsmerter -- en gammel slager...

Migrene/hodepine -- hvem kan kontrollere dette?

Astma og allergi -- bruk gjerne i kombinasjon med noe annet

Jeg HAR astma og allergi (pollen - you name it), og har hatt nakkesmerter og blir fortsatt lett stiv i nakken om jeg sitter for lenge i samme posisjon.

Hvordan tror dere dette vil gå? Selv er moren min (sykepleier) skråsikker på at jeg slipper. Håper hun har rett. :)

Lenke til kommentar
Og har store sjanser for å få siviltjeneste

Jeg trodde at siviltjeneste var et alternativ for de som skal avtjene militær verneplikt, ikke et alternativ for de som ikke kan avtjene militær verneplikt.

Det er så håpløst å finne ordentlig informasjon om dette. :(

halve sesjonen går ut på å gi slik informasjon da.

(40% info, 40% venting, 20% gjøre noe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...