Marvil Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg anser ikke meg selv som en dum person, men IQ tester jeg har tatt på nettet og diverse har jeg faktisk fått ganske lav score på. Teit om slike ting skal ha stor innvirking. Har hørt at "iq-testene" er latterlig lette, så det er vel ingenting å frykte. Ikke latterlig lette.. Jeg fikk 8 av 9, noe som ikke er spesielt vanlig.. Mener å huske at normalen lå på 5 eller 6.. Og ja, de er tredelt, med tidsbegrensning. Endret 15. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Har ofte tenkt litt på å kanskje søke meg inn på befalskolen senere. Er det etter 1 år man har grad som sersjant? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg anser ikke meg selv som en dum person, men IQ tester jeg har tatt på nettet og diverse har jeg faktisk fått ganske lav score på. Teit om slike ting skal ha stor innvirking. Har hørt at "iq-testene" er latterlig lette, så det er vel ingenting å frykte. Ikke latterlig lette.. Jeg fikk 8 av 9, noe som ikke er spesielt vanlig.. Mener å huske at normalen lå på 5 eller 6.. Og ja, de er tredelt, med tidsbegrensning. jeg fikk 3 TAKLER ikke matte.. fikk nesten ALL feil på den delen Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg anser ikke meg selv som en dum person, men IQ tester jeg har tatt på nettet og diverse har jeg faktisk fått ganske lav score på. Teit om slike ting skal ha stor innvirking. Har hørt at "iq-testene" er latterlig lette, så det er vel ingenting å frykte. Ikke latterlig lette.. Jeg fikk 8 av 9, noe som ikke er spesielt vanlig.. Mener å huske at normalen lå på 5 eller 6.. Og ja, de er tredelt, med tidsbegrensning. jeg fikk 3 TAKLER ikke matte.. fikk nesten ALL feil på den delen Hva gikk matte delen ut på da? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg anser ikke meg selv som en dum person, men IQ tester jeg har tatt på nettet og diverse har jeg faktisk fått ganske lav score på. Teit om slike ting skal ha stor innvirking. Har hørt at "iq-testene" er latterlig lette, så det er vel ingenting å frykte. Ikke latterlig lette.. Jeg fikk 8 av 9, noe som ikke er spesielt vanlig.. Mener å huske at normalen lå på 5 eller 6.. Og ja, de er tredelt, med tidsbegrensning. jeg fikk 3 TAKLER ikke matte.. fikk nesten ALL feil på den delen Hva gikk matte delen ut på da? Hoderegning EDIT: et eks var. Person a skulle sykle til skolen å bodde så langt i fra, mens person B hadde så kangt å sykle. å bla bla bla bla.. hvem kom først.. eller noe i den duren.. husker ikke helt. MASSE slike DUMME rare hoderegnings stykker. å jeg som SUUUUUGER i hoderegneing Endret 15. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg anser ikke meg selv som en dum person, men IQ tester jeg har tatt på nettet og diverse har jeg faktisk fått ganske lav score på. Teit om slike ting skal ha stor innvirking. Har hørt at "iq-testene" er latterlig lette, så det er vel ingenting å frykte. Ikke latterlig lette.. Jeg fikk 8 av 9, noe som ikke er spesielt vanlig.. Mener å huske at normalen lå på 5 eller 6.. Og ja, de er tredelt, med tidsbegrensning. jeg fikk 3 TAKLER ikke matte.. fikk nesten ALL feil på den delen Er ikke noe god i matte selv. Må ta opp matteksamen på VKI i år, men fikk bra i alle andre fag. Er som regel matte og naturfag det ligger værst i. Men er jo kommet inn, så alt over 1 er jo bestått. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg anser ikke meg selv som en dum person, men IQ tester jeg har tatt på nettet og diverse har jeg faktisk fått ganske lav score på. Teit om slike ting skal ha stor innvirking. Har hørt at "iq-testene" er latterlig lette, så det er vel ingenting å frykte. Ikke latterlig lette.. Jeg fikk 8 av 9, noe som ikke er spesielt vanlig.. Mener å huske at normalen lå på 5 eller 6.. Og ja, de er tredelt, med tidsbegrensning. jeg fikk 3 TAKLER ikke matte.. fikk nesten ALL feil på den delen Er ikke noe god i matte selv. Må ta opp matteksamen på VKI i år, men fikk bra i alle andre fag. Er som regel matte og naturfag det ligger værst i. Men er jo kommet inn, så alt over 1 er jo bestått. jepp . fikk stryk i første halvdel å fikk ved nød 2'er i det siste Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Du er heldig. Som regel viser enkelte mye mer nåde det siste halvåret, det merket jeg lett siste halvdel av forrige år, og i 10 klasse. Men desverre viste ikke mattelæreren noe nåde, og det endte opp med at 4 i klassen fikk stryk i matte. Ja, det høres helt vanvittig ut Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Du er heldig. Som regel viser enkelte mye mer nåde det siste halvåret, det merket jeg lett siste halvdel av forrige år, og i 10 klasse. Men desverre viste ikke mattelæreren noe nåde, og det endte opp med at 4 i klassen fikk stryk i matte. Ja, det høres helt vanvittig ut Shiit... jau jau.. Kan ikke få mer stryk nå heldigvis.. er ferdig med skole 4evha!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hoho, jeg eide på sesjon og gikk ut med 9/9 på alt. 100HP BTW ^^ Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) 9 syn\9 høres\7 IQ ble i allefall tjeneste dyktig Endret 15. august 2004 av JuZt3r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 hoho, jeg eide på sesjon og gikk ut med 9/9 på alt. 100HP BTW ^^ LarsP, du virker som en ganske klok person . Fatter ikke at enkelte bare klarer seg så bra. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bare for å ha det sagt, det er ingen IQ-test på sesjon. Der er derimot en Almennkunnskapstest. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hoho, jeg eide på sesjon og gikk ut med 9/9 på alt. 100HP BTW ^^ Hvis du er så klok, hva faen gjør du oppe så sent på natta med 30 andre idioter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 De gir deg poeng på alle tingene de tester. Såvidt jeg vet så må du blant annet løpe en liten stund på en tredemølle. Du vet i såfall mye feil Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kom ut med 8 av 9 jeg.... Men hele greier er jo bare no tull da... Latterlig enkelt... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 9 syn\9 høres\7 IQ ble i allefall tjeneste dyktig Ord delingen som gjorde at du ikke fikk full pott på IQ da kanskje? Neida, bare tuller Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hoho, jeg eide på sesjon og gikk ut med 9/9 på alt. 100HP BTW ^^ Hvis du er så klok, hva faen gjør du oppe så sent på natta med 30 andre idioter? Noen må passe på dere småtroll. Se på meg som en utsending fra Kirke- og undervisningsdepartementet. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Men om jeg møter opp etter 3-dagers fyllekule, så får jeg garantert 3/9 på et eller annet... 3/9 i å pisse på glass. :!: :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Et par jeg kjente måtte urinere på nytt grunnet tidligere fyllekuler. Urinen inneholdte blant annet blod og *kremt* for mye proteiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå