Gå til innhold

Hva er positivt og hva er negativt med D3?


Anbefalte innlegg

[iC,15/08/2004 : 17:52] Men det er jo ingen som svarer på spørsmålet mit ovenfor!!!!

 

HVA ER CHICKE PUNCH!?

Chicken punch er en spille automat som du kommer over helt i starten. Du kan spille et spill som ser ut som doom2 bare at du slår ihjel kyllinger :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,16/08/2004 : 01:25]
i personalrommet på marine HQ.... før monstrene kommer. den er i ustand etterpå...

 

Btw: ikke få forhåpninger, den er litt morsom men ikke mer enn d....

Hehe, kanskje det finnes noen i verden som kjøpte seg D3 KUN for å spille chicken punch! :!:

Det var deg jeg gjorde etter å ha hørt om det nå i sted. Jeg gikk rett inn på play.com og bestillte spillet

 

Jeg fikk jo 2 spill for prisen av ett

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
[iC,16/08/2004 : 01:25]
i personalrommet på marine HQ.... før monstrene kommer. den er i ustand etterpå...

 

Btw: ikke få forhåpninger, den er litt morsom men ikke mer enn d....

Hehe, kanskje det finnes noen i verden som kjøpte seg D3 KUN for å spille chicken punch! :!:

Det var deg jeg gjorde etter å ha hørt om det nå i sted. Jeg gikk rett inn på play.com og bestillte spillet

:!: dagens!...du, du mente det ikke seriøst nei... :ermm:

Lenke til kommentar
[iC' date=16/08/2004 : 01:35]
[iC,16/08/2004 : 01:25]
i personalrommet på marine HQ.... før monstrene kommer. den er i ustand etterpå...

 

Btw: ikke få forhåpninger, den er litt morsom men ikke mer enn d....

Hehe, kanskje det finnes noen i verden som kjøpte seg D3 KUN for å spille chicken punch! :!:

Det var deg jeg gjorde etter å ha hørt om det nå i sted. Jeg gikk rett inn på play.com og bestillte spillet

:!: dagens!...du, du mente det ikke seriøst nei... :ermm:

Seff. ikke.... ;)

Lenke til kommentar
[iC,16/08/2004 : 01:35]
[iC,16/08/2004 : 01:25]
i personalrommet på marine HQ.... før monstrene kommer. den er i ustand etterpå...

 

Btw: ikke få forhåpninger, den er litt morsom men ikke mer enn d....

Hehe, kanskje det finnes noen i verden som kjøpte seg D3 KUN for å spille chicken punch! :!:

Det var deg jeg gjorde etter å ha hørt om det nå i sted. Jeg gikk rett inn på play.com og bestillte spillet

:!: dagens!...du, du mente det ikke seriøst nei... :ermm:

Seff. ikke.... ;)

Phew! Ble nesten litt i tvil og begynte å tenke på hvilke personer jeg omgår meg med her om dagene! :!:

Lenke til kommentar

chickn punch er litt for let... bare og trykke på musa... det er det eneste man gjør :p det er über genialt liker ossen de har doom 1+2 ansiktet i hjørnet :D

 

de burde hatt ett slikt ansikt i doom 3 og... bare for og beholt litt av den gamle sjarmen.....

 

elsker enkelte ansiktsutrykk.. som når man har 200 i helse eller man får ett nytt våpen :D

Lenke til kommentar

+grafikken!

+lyden!

+virkelig skummelt, ihvertfall i begynnelsen.

+pda og hvordan du kan "interacte" med omgivelsene, les datamaskiner. Dermed blir handlingen ikke så fryktelig lineært.

+varer overraskende lenge!

 

-blir fort for ensforming og dermed ikke særlig skummelt etter noen timer

-fiendene er for "2-dimensjonale", les dumme og dermed forutsigbare.

-spilte marine=normal vanskelighetsgrad og det angrer jeg på i etterkant. Mye lettere enn Far cry på normal! Jeg skulle spilt veteran.

-grafikken er dårlig til tider, les lavoppløselige teksturer.

-hvordan du blir "overrasket" av fienden blir litt "old" etter hvert. Å nei enda en fiende kom ut av mørket! Det ventet jeg ikke...

-mye av de samme omgivelsene, men hva kan vi forvente når handlingen utspiller seg på en base på Mars.

-irriterende med lommelykten! Og ja jeg forstår hvorfor dette er blitt gjort. Ser en fiende, bytter til et våpen, men hvor er han nå?! Skyter hvor du nå tror han er..

-litt for lineært.

-fysikken er ikke mye å skryte over.

 

Ble litt mye negativt.., men alt i alt et meget middelmådig spill når en tar gameplayet til betraktning!

Endret av guezz
Lenke til kommentar
chickn punch er litt for let... bare og trykke på musa... det er det eneste man gjør :p det er über genialt liker ossen de har doom 1+2 ansiktet i hjørnet :D

 

de burde hatt ett slikt ansikt i doom 3 og... bare for og beholt litt av den gamle sjarmen.....

 

elsker enkelte ansiktsutrykk.. som når man har 200 i helse eller man får ett nytt våpen :D

ja siden d skulle være en "remake" kunne de beholdt d :yes: Kunne vi sett et skikkeli glis når man fikk BFG.

Lenke til kommentar

+ Meget bra grafikk

+ Enda bedre lyd

+ Utrolig stemning

+ Herlig gameplay (om man spiler spillet på riktig måte)

+ Meget skremmende til tider

 

- Litt svak story

- Dessverre har spillet problemer med å appellere fullt ut til spillere som spiller spillet som en hvilken som helst FPS, da blir spillet fort kjedelig. (Som alle andre FPS'er... :roll:)

 

Konklusjon: Et av tidenes beste spill om det spilles på riktig måte!

Lenke til kommentar

Spillet er ganske bra forsåvidt men er blitt litt vant til dette scenarioet :

 

m0ter et par fiender t0mmer noen magasin i dem og jeg har lav HP , går litt rundt og finner ingen fiender -finner en healing station og vops sverm av fiender kommer l0pende mot meg.. :hrm:

 

 

er nok litt ensformig hvis man vil ha litt mere story..man vet liksom hvor fienden kommer og naar dem kommer etter aa ha spilt en stund :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...