nadeem Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei! Jeg bestilte G556E 2 dager siden. Jeg gleder med veldig men det er en ting som bekymrer meg, hvordan installerer jeg xp pro på den uten noe OS fra før? Jeg har hørt at jeg bare skal putte xp cd'en inni og vente. Jeg har en xp-pro cd som jeg fikk når jeg kjøpte en brukt stasjonær-pc. cd'en er kopiert. vil det bli et problem? Jeg vet at det er flere brukere som har kjøpt G556E, ville noen av dere fortelle hvordan dere installerte xp? eller noe annet OS for den saks skyld? takker for all hjelp jeg får. Mvh Nadeem. Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Du putter in CDen og går inn i BIOS(ved å trykke på DEL ved oppstart) og velger at den skal Boote fra CD-ROM`en.trykk på SAVE AND EXIT så den starter på nytt. så trykker du på en knapp når det står "trykk en tast for å starte fra cd-rom" eller noe sånt.. så går vel resten av seg selv, du må bare skrive in Navet og CD_KEY`en og sånt no.. Jeg har å bestilt det Pcen... får den om noen dager jeg å Endret 15. august 2004 av LasseB Lenke til kommentar
nadeem Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hei LasseB! takk for kjapt svar! Du putter in CDen og går inn i BIOS(ved å trykke på DEL ved oppstart) og velger at den skal Boote fra CD-ROM`en. så trykker du på en knapp når det står "trykk en tast for å starte fra cd-rom" eller noe sånt.. så går vel resten av seg selv, du må bare skrive in Navet og CD_KEY`en og sånt no.. Hvordan får jeg den til å boote fra cd-rom'en? Jeg har å bestilt det Pcen... får den om noen dager jeg å Vel da gjetter jeg at Fanklubben g556e nettop fikk to nye medlemmer Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Når du er inne i BIOS så finner du et sted der det står "1st BOOT = floppy" "2nd BOOT = CD-ROM" "3rd BOOT = HDD" ca noe som ser sånn ut.. da trykker du på 1st BOOT også velger du CD-ROM.. da skal det gå.. Hvis du får problemer så er det bare å spørre da... fordi da er det lettere å hjelpe deg når du har den der.. Men jeg tror nok du skal få det til Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 På min bios (stasjonær riktignok) så trykker man PgUp og PgDown for å bytte mellom diskett, harddisk, cd-rom osv på den lista. Så du kan ho prøve det om du ikke får det til Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Innstalasjon av xp passer under "programvare" --> "windows". Hadde du brukt søkefunksjonen hadde du funnet svar på det du lurte på. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg