Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no


mark

Anbefalte innlegg

men rart egentlig.. jeg har ikke fått ordrebekreftelse og jeg bestilte tidlig..kan det være fordi jeg er en trofast mpx kunde og faktisk har handlet mye der før? om flere her har nyregistrert seg og allerede fått ordrebekreftelser kan det da være at de prøver å få nye kunder inn og gir dem billige disker som en bonus for å bli kunde? vet ikke jeg men synes nå det er en smule rart at så mange som bestilte senere enn meg faktisk har fått ordrebekreftelser. Tilbudet mitt ligger hvertfall aktivt om ikke annet.. presse litt på dem jeg isåfall  :cool:

Eg fekk heller aldri "godkjent" greier, og eg bestillte tidlig..(Trur eg var ein av dei første til å bestille(usikkert)) Men eg bestillte fem disker, kanskje mengen har noko å sei ?

 

Vil ha harddisk :dribble: til den prisen

 

Edit: Eg er ein ny kunde der

Endret av Denethor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det bare meg dette kom hos nå? Når jeg prøve å trykke bestill.

 

Vi beklager! Teknisk feil.

Det har oppstått en teknisk feil. Melding om feilen er sendt til driftsansvarlig.

Trykk her for å gå tilbake til butikken!

 

Jaja, bestillte 2 i natt jeg så :) men har ikke fått noe ordrebekreftelse enda da :/

Vi sitter i samma båt Azton :cry:

Lenke til kommentar
"MPX tar forbehold om evt. prisfeil på internett og i trykksaker. Vi kan imidlertid ikke endre prisen på en vare du har fått bekreftet pris på. Det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. Vi forplikter oss til å levere til avtalt pris."

 

Det står jo svart på hvitt at alle som faktisk har bestilt skal få der da om prisen er bekreftet. Hvordan kan det ha seg at bare noen får ordrebekreftelser på varene de har bestilt da? og hvertfall at de som bestilte rett før det ble endret til utsolgt får bekreftelsene sine først?

Lenke til kommentar
Jau. Kven vil vel ikkje ha ein 200 gb til under fem hundre kroner ? :p

Jeg?

Holdt på å la meg rive med i morres når jeg leste tråden først...

Har nettopp krasjet en 100GB disk, så jeg trenger mer plass. MEN

gidder ikke kjøpe en PATA disk m 2MB cache - sikkert grei nok, men, men

 

Det er jo bare meg da... :roll:

 

PS. siden det har blitt så mye oppstyr her inne nå er jeg egentlig glad jeg ikke gadd hive meg på sirkuset.

Lenke til kommentar
mine 2 ligger  "til godkjenning". Bestilte 2 i går, rund 01.45. Skulle gjerne hatt 1 til, til lillebroren min... Kunne liksom ikke ringe han i går midt på natten...

Til den prisen hadde han nok ikke blitt sur hvis du vekket han... ;)

Eg hadde iallefall ikkje blitt sur om min bror hadde vekket meg midt på natta for å spør om eg vil ha ein 200 gb for fem hundre spenn liksom.. men det er jo meg, som faktisk var våken.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...