Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no

mark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjempekjekt å se dette 'tilbudet' komme rett før jeg få min Seagate 200gb til 998,- i posten..  :hrm:

Men nå ser det jo ut til at feilprisingen ikke slår positivt ut for kjøperene likevel.. Noe som er forståelig  :roll:

Det skal du ikke si for sikkert....

"MPX tar forbehold om evt. prisfeil på internett og i trykksaker. Vi kan imidlertid ikke endre prisen på en vare du har fått bekreftet pris på. Det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. Vi forplikter oss til å levere til avtalt pris."

Så vidt jeg vet så har jeg fått bekreftet den prisen. ;)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Var det bare meg dette kom hos nå? Når jeg prøve å trykke bestill.

Vi beklager! Teknisk feil.

Det har oppstått en teknisk feil. Melding om feilen er sendt til driftsansvarlig.

Trykk her for å gå tilbake til butikken!

Jaja, bestillte 2 i natt jeg så :) men har ikke fått noe ordrebekreftelse enda da :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kjempekjekt å se dette 'tilbudet' komme rett før jeg få min Seagate 200gb til 998,- i posten..  :hrm:

Men nå ser det jo ut til at feilprisingen ikke slår positivt ut for kjøperene likevel.. Noe som er forståelig  :roll:

Det skal du ikke si for sikkert....

"MPX tar forbehold om evt. prisfeil på internett og i trykksaker. Vi kan imidlertid ikke endre prisen på en vare du har fått bekreftet pris på. Det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. Vi forplikter oss til å levere til avtalt pris."

Så vidt jeg vet så har jeg fått bekreftet den prisen. ;)

Fikk ingen bekreftelse enda jeg :no:

Men men... "Life goes on" :roll:

Lenke til kommentar

det kan jo være et pr jippo stunt.. ser jo at mamoz selger dem til 798 elns og da er jo spranget ikke så langt ned til 500...vet ikke hva kostprisen på disker er nå til dags, men de vet jo at de får kunder pga forumet her og denne tråden gir dem hvertfall publisitet så de får kunder dersom de faktisk selger disker som er bestilt av kundene til 495.-

Lenke til kommentar
det kan jo være et pr jippo stunt.. ser jo at mamoz selger dem til 798 elns og da er jo spranget ikke så langt ned til 500...vet ikke hva kostprisen på disker er nå til dags, men de vet jo at de får kunder pga forumet her og denne tråden gir dem hvertfall publisitet så de får kunder dersom de faktisk selger disker som er bestilt av kundene til 495.-

hehe, jeg la merke til relativt stive priser på kontroller-kort hos mpx :D

kansje det er en sammenheng :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 1 HD og noe annet og har fått ordrebekreftelse, og det er vel flere som har fått det. De burde vel sende ut varer til de som har fått bekreftelse, ellers så vil de vel miste mange kunder. Kan jo også dukke opp en ”spiselig” bortforklaring, men den skal være god når de har sendt Ordrebekreftelsen. Det vil nok bli en lang tråd av dette HD tilbudet her! :yes:

Lenke til kommentar

men rart egentlig.. jeg har ikke fått ordrebekreftelse og jeg bestilte tidlig..kan det være fordi jeg er en trofast mpx kunde og faktisk har handlet mye der før? om flere her har nyregistrert seg og allerede fått ordrebekreftelser kan det da være at de prøver å få nye kunder inn og gir dem billige disker som en bonus for å bli kunde? vet ikke jeg men synes nå det er en smule rart at så mange som bestilte senere enn meg faktisk har fått ordrebekreftelser. Tilbudet mitt ligger hvertfall aktivt om ikke annet.. presse litt på dem jeg isåfall :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...