Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no

mark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor må folk legge det ut på forumet at det e en "mulig" feilprising, for å så spørre om du fortsatt får varen til den prisen. Det har skjedd før, og da endte det med at ingen fikk varen. Bare fordi noen måtte åpne kjeften på ett nettforum. :shrug:

Lenke til kommentar
Western Digital får ikke komme nær dette huset lengre, faen til bråkete greier, over 40DB, en Seagater holder nær 23DB

Det får koste hva det koste vil, her kommer ikke WD til! :thumbdown:

Enig i at de bråker, men for en arbeidsløs stakkar som meg så må jeg bare bestille til denne prisen. Har egentlig heller ikke noe problem med støyet fra HDD

Lenke til kommentar
Jaja, får nesten ta ut cd-rommen i shuttlen, for det er ikke plas til mer en 2 disker med deg cdrommen der.... men det er verdt det hvis man får di for den prisen:)

SNT-3141SATA.jpg

Denne koster 1195,- på netshop .

SNT-3141SATA

Plug & play

Support hot swap, RAID 0,1,5

8 cm fan - super air ventilation & heat sink

Hadde det vært SATA disk skulle jeg kjøpt fire stykker og

et eksternt SATA disk system som det over .

Synd det er IDE disk :(

Lenke til kommentar
(clvn @ 15/08/2004 : 03:30)

Jaja, får nesten ta ut cd-rommen i shuttlen, for det er ikke plas til mer en 2 disker med deg cdrommen der.... men det er verdt det hvis man får di for den prisen:)

Denne koster 1195,- på netshop .

SNT-3141SATA

Plug & play

Support hot swap, RAID 0,1,5

8 cm fan - super air ventilation & heat sink

Hadde det vært SATA disk skulle jeg kjøpt fire stykker og

et eksternt SATA disk system som det over .

Synd det er IDE disk

ahh, vil ha, men OSLOLAN billetten må nok komme først (+diskene hvis de kommer) Men ellers takk:)

Lenke til kommentar

Vel!

Forrige gang dette skjedde, solgte MPX seagate disker til kr 795 for 160GB 8 mb cache. dette var hårreisende billig på det tidspunktet feilen oppsto.. MPX leverte de, og det tror jeg bestem de gjør igjen.... Dette er helt klart en feil, og jeg vedder ganske mye på at det er noen som kommer til å bli hudflettet av både prod. man. mr. Nagell samt andre i mpx systemet......

Det er ikke mulig å kjøpe opp disker som dette så billig!

Partivare på 200 GB ...... I think not!

Bestilte 4 selv...... Skal tilbake å bestille 4 til......

PS: hvis man ser på hva som skjer med webshopper som slurver med service og får negativ omtale, er det vel liten tvil om at det er billigere å levere.......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...