Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no

mark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er det jo slik at det er god butikk når man får besøk på webshop'en av morcan f.eks som kjøper andre ting også .

Ja, når man først handler på webshop, så...

DVD brenner skulle være med på neste webshopbestilling (som egentlig ikke skulle være før nærmere jul, da..)

Edit: Topicen i tråden er feil 459,- vs. 495,-

Endret av morcan
Lenke til kommentar

Vet ikke om de har lov til det, men du kan være sikker på at de gjør det.

Den stakkars filservern var så overfyllt av linux-isoer og hjemmevideoer at jeg måtte bare bestille 2stk.... :mrgreen: Lenge leve feilprising!

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Husker jeg bestile toppmodellen til Samsung for 4,- på Elkjøp. Fikk mail noen dager senere om at prisen var feil. Men denne prisen (495,- for hd) virker jo litt realistisk, så ikke umulig at den stemmer. Vurderer å kjøpe, men da trenger jeg brått et større kabinett og et nytt kontroller-kort. :)

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Bestillte fem stykker eg.. Men ser litt no på kvitteringa, og der ser eg at det ikkje er noko miljø-avgift.. Trur dykk at dette kan ha noko med saka å gjer ? :hmm:

Sum 1 995,-

Miljøavgift 0,-

Fraktforsikring 0,-

Frakt inkl. evt. gebyr 105,-

Mva 504,-

Totalt 2 606,-

Endret av Denethor
Lenke til kommentar
Bestillte fem stykker eg.. Men ser litt no på kvitteringa, og der ser eg at det ikkje er noko miljø-avgift.. Trur dykk at dette kan ha noko med saka å gjer ? :hmm:

Sum    1 995,-

Miljøavgift  0,-

Fraktforsikring  0,-

Frakt inkl. evt. gebyr  105,-

Mva  504,-

Totalt  2 606,-

skal det være det på hdd'er da?

Lenke til kommentar

http://mpx.no/aspx/kundesenter/kundesenter....aspx?aid=59482

"MPX tar forbehold om evt. prisfeil på internett og i trykksaker. Vi kan imidlertid ikke endre prisen på en vare du har fått bekreftet pris på. Det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. Vi forplikter oss til å levere til avtalt pris."

Så, med andre ord - hvis vi får lagt inn bestilling så får vi disken for denne prisen?

Lenke til kommentar

"MPX tar forbehold om evt. prisfeil på internett og i trykksaker. Vi kan imidlertid ikke endre prisen på en vare du har fått bekreftet pris på. Det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. Vi forplikter oss til å levere til avtalt pris."

Så, med andre ord - hvis vi får lagt inn bestilling så får vi disken for denne prisen?

Godt å høre :)

Lenke til kommentar

Ser slik ut ja :D:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...