dkvam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg er igrunn glad jeg ikke bestilte faktisk. For det første snyter jeg ikke på en ellers så bra nettbutikk. For det andre betaler jeg heller 1000kr for en harddisk med lav feilprosent enn å betale 500 for en man risikerer feil på støtt og stadig. Så på disse diskene risikerer man feil støtt og stadig? Det er sikkert mulig , men tar sjansen likevel jeg da siden jeg har hatt 2stk WD800BB Som har stått på nesten kontinuerlig i et og halvt år nå... Stille er de og!(min mening ja...) Endret 15. august 2004 av dkvam Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 har en god del disker jeg oxo.. har 2 stk 200 gb wd med 8 mb cache i filserveren min og de har fått mye bank...de har aldri feila da. eneste med wd er at de ikke akkurat er lydløse men..... wd Lenke til kommentar
skyline Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Får ikke bestilt! Svarte!!! Skulle lagt meg tidelig ja! Skulle bestilt 6 stykk!! Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fafo! Midlertidig utsolgt... Det var denne ikke sant? WD Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hmm.. utsolgt ja... skulle gjerne hatt noen.... ARG.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Stemmer Svele at det var http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7169 -denne.. Men den har vore utsolgt ei stund no :-) Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Samma det vel. Har ikke noe å fylle dem med uansett. De er sikkert kjempedårlige. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ja, dei er sikkert kjempe dårlige, fortsett å tru det du.. Life goes on, som tidlegere sagt i tråden. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har en wd disk i et sånt usb kabinett.. Den har tålt vanvittig mye slag, statisk elektrisitet og risting Eneste ulempen er at den blir glovarm og bråker endel.. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Betaler oppkrav, men fikk ordrebekreftelse på mine tre disker 10.51 i morges. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Sjekk ut denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281823&hl= moderator burde gjort det samme med denne tråden også Lenke til kommentar
pskard Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Sjekk ut denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281823&hl= moderator burde gjort det samme med denne tråden også Enig. Slike tråder ser jeg ikke noe poeng i. Det sier seg velt selv at en ikke får en vare til en slik feilprising. Så langt meg bekjent har de fleste nettbutikker helautomatiserte systemer for prising av varer fra deres leverandører. Uten det måtte de satt opp prisene for å dekke inn merkostnaden med å gjøre dette manuelt. Når ting går automatisk kan det lett skje feil a la dette, og jeg er redd det er noe vi alle må leve med. Blir i grunn litt oppgitt over mentaliteten enkelte viser her. Minner litt om gribber som kaster seg over noe en vet er en feil. Et lite tips til neste gang: Send en mail til butikken og informer de om feilen. En kan jo alltid tillate seg å spørre om de kan selge dere én disk til den oppgitte prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg