Gå til innhold

495,- for 200gb stemmer det? mpx.no

mark

Anbefalte innlegg

Jeg er igrunn glad jeg ikke bestilte faktisk. For det første snyter jeg ikke på en ellers så bra nettbutikk. For det andre betaler jeg heller 1000kr for en harddisk med lav feilprosent enn å betale 500 for en man risikerer feil på støtt og stadig.

Så på disse diskene risikerer man feil støtt og stadig?

Det er sikkert mulig , men tar sjansen likevel jeg da siden jeg har hatt 2stk WD800BB Som har stått på nesten kontinuerlig i et og halvt år nå...

Stille er de og!(min mening ja...)

Endret av dkvam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

moderator burde gjort det samme med denne tråden også :thumbdown:

Enig. Slike tråder ser jeg ikke noe poeng i.

Det sier seg velt selv at en ikke får en vare til en slik feilprising. Så langt meg bekjent har de fleste nettbutikker helautomatiserte systemer for prising av varer fra deres leverandører. Uten det måtte de satt opp prisene for å dekke inn merkostnaden med å gjøre dette manuelt.

Når ting går automatisk kan det lett skje feil a la dette, og jeg er redd det er noe vi alle må leve med.

Blir i grunn litt oppgitt over mentaliteten enkelte viser her. Minner litt om gribber som kaster seg over noe en vet er en feil.

Et lite tips til neste gang:

Send en mail til butikken og informer de om feilen. En kan jo alltid tillate seg å spørre om de kan selge dere én disk til den oppgitte prisen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...