LeD Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Heisann. Jeg er en av dem som sitter med en IBM 60GXP harddisk. Mens jeg venter på at den skal dø brått og uventet har jeg lastet ned et morsomt program fra IBM. Med "IBM Feature Tool" kan man sette en del interssante innstillinger på disken. (Mulig dette er noe som alle bortsett fra meg kjenner til?) Man kan bl.a. sette harddisken i "Quiet Seek Mode", som i praksis gjør harddisken lydløs! Er også en funksjon som viser temperaturen inne i harddisken. (Min var nærmere 60 grader...) Noen som vet om denne lydløsfunksjonen har stor innvirkning på ytelsen? Har ikke fått testet dette ennå. LeD Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 konge.... har ikke ibm disk..... men konge for det :smile: ....... nei vent.. jeg har en gammal 8,4 GB disk.... tror du det funker???.....bare en måte å finne ut :wink: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Rett og slett et fantastisk bra program! Tempen har ikkje rikka seg i det heile tatt på min 40 gb disk. Etter at eg kobla inn den "aam" saken eller ka det heitte har eg ikkje hørt en lyd frå disken.... Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 dette er blitt skrevet om før. Blant annet fra meg. Ytelsen går ned ca. 20% så du får veie opp hva som er viktigst for deg.. _________________ If Ignorance is bliss, and Bliss is heaven. Do smart people go to Hell? [ Denne Melding var redigert av: rascal på 2002-05-05 10:25 ] Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 det programmet der er sikker fint, men det greier absolutt ikke å fjerne lyden av min 45gb 75GXP disk jeg har. tror ikke på at et program kan smøre hylende hardisklager :wink: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Ytelsen går sikkert masse ned på papiret, men så lenge eg ikkje merka noke til det så bryr eg meg minimalt...:smile: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Søren...10 gig deskstar'en min var for gammel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå