consilium Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har sett i mange forum hvor man kan bare legge musa over et emne, og et lite utdrag av innlegget dukker opp (a lá Windows-bobler). Er det mulighet for å legge denne funksjonen i hw.no's forum? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det hadde vært kjekt ja.. spesielt får de med moden/isdn Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 QUOTE (Natrium @ 15/08/2004 : 13:53) det hadde vært kjekt ja..spesielt får de med moden/isdn Dette hadde absolutt ikkje vore kjekt for dei med modem/ISDN. På grunn av måten HTML/XHTML er bygd opp på, måtte ein då ha lasta ned heile innhaldet av alle trådane når ein skal vise ei side. For ikkje å snakke om belastninga på serveren dette ville forårsaka. Men, eg kan vere einig i at dette er kunne vore god funksjonalitet, men at det nok blir svært vanskelig å gjennomføre med dagens standardar. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 QUOTE (kilogram @ 15/08/2004 : 16:38) QUOTE (Natrium @ 15/08/2004 : 13:53) det hadde vært kjekt ja..spesielt får de med moden/isdn Dette hadde absolutt ikkje vore kjekt for dei med modem/ISDN. På grunn av måten HTML/XHTML er bygd opp på, måtte ein då ha lasta ned heile innhaldet av alle trådane når ein skal vise ei side. For ikkje å snakke om belastninga på serveren dette ville forårsaka. Men, eg kan vere einig i at dette er kunne vore god funksjonalitet, men at det nok blir svært vanskelig å gjennomføre med dagens standardar. Måtte man det da? Er vel ikke værre enn at servern leser litt av tråden og legger til alt="" i dokumentet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg