fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 en linux distro bruker linux. *bsd har ikke noe med linux å gjøre Nåja, det kommer jo akkurat ann på hva du legger i "har ikke noe med å gjøre" Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 hvorfor ikke TENKE litt og lese den store FAQ tråden som er sticky her i forumet? Fordi jeg synes den er for vanskelig å komme igjennom i forhold til å spørre om det jeg spør om. Men jeg forstår poenget ditt og har ikke lyst til å starte en diskusjon her Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 FAQ tråden er über-uoppdatert. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 en linux distro bruker linux. *bsd har ikke noe med linux å gjøre Nåja, det kommer jo akkurat ann på hva du legger i "har ikke noe med å gjøre" det er ikke så komplisert. *bsd er et(flere) operativsystem, mens linux bare er en kjerne. det nærmeste de kommer er vel at linux kan bruke bsdkode, mens du kan kompilere inn støtte for ext2 i bsdkjerna hvis du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå