ruban Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Tenker å kjøpe en programmeringsbok (C#). Kom over "c# complete". Noen som har lest den, og kan gi tilbakemeldinger på den, evt anbefalninger til andre bøker? Jeg må ha en bok som tar opp C# helt fra begynnelsen, er helt ny i dette. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er godt fornøyd med min Programming C# fra O'Reilly Lenke til kommentar
TAFT Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har gode erfaringer med bøkene fra Wrox. Sjekk Beginning Visual C#, Revised edition of Beginning C# for .NET v1.0 Har ikke lest denne selv, men har lest andre bøker hvor hovedforfatteren er involvert, og disse har vært bra. PS. Note that Beginning Visual C# requires you to have access to either Visual Studio .NET or Visual C# .NET Standard Edition. - anbefaler den ikke hvis du ikke har dette tilgjengelig. Ellers er "Programming C#" fra O'Reilly helt OK (har selv denne). Få med deg siste utgave: http://www.oreilly.com/catalog/progcsharp3/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvis du skal ha noe veldig enkelt og lettlest så vil jeg ihvertfall anbefale C# for Dummies. Enkel å komme igang med, så kan du heller skaffe noe mer 'advanced' bøker senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå