Saviola16 Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Jeg har et lite problem. Jeg har nettopp instaler Windows XP, men jeg får ikke brenner programmet til å finne CD-brenneren. Tror det er noe med driverene. Jeg vet ikke sikkert hvem som har laget CD-brenneren (har en IBM Aptiva) Tror gjerne det er fra Adaptec, hvis det er noe som heter dette. Men finnes det måter å finne ut hvem som har laget brenneren. Og hvis det er adaptec sin så hvor kan jeg finne drivere.. Jeg finner dem ikke på hjemmesidene deres... På forhånd takk.. Håper på hjelp Saviola16 Lenke til kommentar
jimi Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Jeg har det samme problemet, gjelder både for Nero og Adaptec. Løsningen var å forandre brukerrettighetene fra Computer Administrator til Limited. Dette gjøres under Control Panel/user accounts. Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Trenger egentlig ingen spesielle drivere til en brenner. det er programmet man bruker som av gjør. jeg hadde et problem med brennern min i NERO den ville ikke brenne bare et par % Da hadde jeg bare på Write med en gang Så skrudde jeg på determent speed så funka det! så noen cd-brenner må ha denne funksjonen på for og funke. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hei Er i samme båt når det gjelder EasyCDcreator (Roxio). Installerte det, og rebootet, Det som skjedde var at den gjorde noe med driverne til CD-romæene mine slik at XP ikke fant dem igjen!? Kunne heller ikke fjerne dem, den nektet å bruke andre drivere. Nå bruker jeg kun Nero som fungerer utmerket med min brenner! PS! Det er lagt ut en oppgradering til EasyCDcreator 5.2 på http://www.roxio.com for winXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå