mirene Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg har et typisk Sapphire 9800PRO kort. + XP2600 CPU og 1GB (DDR 2700) Minne. i dag så kjøpte jeg Doom 3. Etter å ha instalert det og startet det så er det noe rart med grafikken. (jeg har nyeste skjermdriver) Er akkurat som det er prikker og forstyrrelser i bildet. Som om jeg skulle ha overklokket kortet. (kortet blir varmt ja) Er og noen andre forstyrrelser.Som firkanter med grafikkstøy i på introen til spillet (når romskipet lander). Noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer. ???? Har ikke opplevd det på noen spill tidligere. Har også latt spillet velge kvalitets styringen på spillet. Den er satt til Medium. Endret 14. august 2004 av mirene Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=23&t=280326 mulig den hjelper, har hjulpet for mange Lenke til kommentar
Kalevi1973 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Hei. Du er nok ikke den eneste som plages med dette. Last ned den nye catalyst driveren på denne sia http://ocfaq.com/softmod/download.php Det funka for meg ihvertfall Endret 14. august 2004 av LordPalo Lenke til kommentar
mirene Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Ja,kan jo prøve den. Men det er noe på den siden,jeg lurer på : Hva forskjellen mellom "Softmodded Catalyst Package" og "Original Catalyst Package" er Og hva "Patchedati2mtag.sys" er for noe. Lenke til kommentar
Kalevi1973 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) De softmodda driverne er tweaket i forhold til de originale catalyst driverne Funker kanon på alle slags spill. Anbefaler den siste V4.9 Vil tippe du merker forskjell på fps, pluss at du blir kvitt blue spots og white dots De som det står original på er driveren som ATI har sluppet ut. Patchedati2mtag.sys er filen du trenger for å modifisere dine egne drivere. Endret 14. august 2004 av LordPalo Lenke til kommentar
mirene Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Ja,det fungerte med den Catalyst DoomHotFix driveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå