halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har ingen problemer med de. Raske er de og Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 www.web10.nu tilbyr 9,- pr mnd. 200 mb Hva blir egentlig forskjellen på Unix- og Windowsoppsettet for meg som bruker? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) For å bruke ASP og MS Access-databaser må du ligge på Windows-server. (eks.) Omlag 95% av kundene ønsker å ligge på en Unix server, og derfor legger vi nye kunder automatisk der. Unix er ledende innen webhotell. Unix er kjent for stabile og raske servere med lite bugs i programvaren. På Unix serveren benytter man Mysql, php4, cgi osv., mens Windows serveren benytter ASP og MSSQL (som er nesten den samme som Mysql). Det er støtte for Frontpage på både Unix og windows serverene. En tommelfingerregel er at dersom du ikke har behov for ASP så velger du Unix server Endret 8. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Servetheworld har 39kroner pr mnd og 1GB lagring, men bare 5GB transfer (som holder for de fleste) Hvor finner du den pakka? Nærmeste jeg kan se den pakka er: 79kr mnd og 0.5GB lagring... Jeg har webhotell hos dem, og om de har så bra tilbud der, så skulle jeg gjerne visst det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Servetheworld har 39kroner pr mnd og 1GB lagring, men bare 5GB transfer (som holder for de fleste) Hvor finner du den pakka? Nærmeste jeg kan se den pakka er: 79kr mnd og 0.5GB lagring... Jeg har webhotell hos dem, og om de har så bra tilbud der, så skulle jeg gjerne visst det. Legges ut hos QXL med jevne mellomrom. Fant ingenting der nå. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg sendte bare en mail til de jeg så fikk jeg tilbudet... gjorde det med en gang jeg så at de hadde ett slik tilbud! Chatet med de i gåre og da virket det som at det billigste tilbudet var avsluttet, men det kan hende du får det for det... Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 http://www.hostean.net/webhotell.php Beste tilbudet som fins Lenke til kommentar
Mira Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Har akkurat skaffet meg .no domene hos STW. 1500mb lagring 8GB transfer 59/mnd Er så langt kjempefornøyd med servicen jeg har fått. Endret 10. september 2004 av Mira Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kan anbefale lucky på det varmeste, jeg bestillte i dag en pakke for 300(i året) med domene, og 200mb lagringsplass Til nå virker det veldig bra(har også brukt det til en annen side som funker utmerket ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå