HMaster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Truck Dismount? Genialt lite truckspill/simulator Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Rig'n'Roll Temmelig pen grafikk. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Rig'n'Roll Temmelig pen grafikk. Grafikken var ikke akkurat pen,men gameplayet hørtes bra ut Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 når kommer det spellet ut a? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 når kommer det spellet ut a? 2005 Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Akkurat kommet et nytt spill som heter 18 wheels of steel pedal to the metal. Dette er oppfølgeren til across america, og skal være bedre på alle måter. Spillet kan lastes ned fra gamershell (tror jeg) i en trial fullversjon. Du får spille i en time i fullversjonmodus gratis før du må kjøpe spillet (som forøvrig koster rundt 140 kr) Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Rig'n'Roll Temmelig pen grafikk. Grafikken var ikke akkurat pen,men gameplayet hørtes bra ut Sammenliknet med grafikken i spill i samme sjanger, så er den temmelig pen Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hard Truck 18 Wheels of Steel er best mener jeg [sensurert av moderator]. Endret 8. september 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal er ganske rått, bra grafikk er det også Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har skaffa 18 wheels of steel, men jeg syns ikke det var så rått som hard truck 2, altså king of the road.. Skjønte aldri hvor jeg skulle hen på 18'. Fikk liksom aldri opp hele kartet.. Men jeg er egentlig mest keen på å kjøre buss i rute Jeg sier ikke at jeg har tenkt å bli bussjåfør eller lastebilsjåfør.. men liker bare slike spill veldig godt.. Lastebil på midtown madness, gta osv er jo bare meningsløst som jeg har sagt tidligere.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Ikke mye lurt å skryte av det her Rockmann, det er egentlig ikke lov å selge spill engang EDIT: Du kjøper ikke spillet egentlig, men rettigheten til å få spille det Endret 5. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) har fått tak i Hard Truck 2 nå.. å det fungerer, , men: jeg har ingen lyd, og hvordan velger jeg lastebil? og hvordan får jeg jobber?, og...... hvorfor ligger det plutselig en remse med miner midt i veien?? lastebilen min ble vrak gitt Endret 8. september 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 haha, for å få ny lastebil må du kjøpe deg ny, gjør oppdrag og få spenn, kjør bortom parkerte lastebiler, så står det om de er til salgs... Kjøp en mercedes eller volvo.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hw... Jeg vil ja buss-spill!! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har skaffa 18 wheels of steel, men jeg syns ikke det var så rått som hard truck 2, altså king of the road.. Skjønte aldri hvor jeg skulle hen på 18'. Fikk liksom aldri opp hele kartet.. Så sant du snakker om 18 WoS Pedal to the Metal, så får du opp hele kartet ved å trykke "n" Du finner alle andre knapper som kan brukes på options - controls Lenke til kommentar
volvoracer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det noen som vet hvor man får kjøpt 18 wheels og america og Hard Truck 2, hen her i Norge. Har lett litt på nettet nå men finner ikke ingen som selger det i Norge. Tar ikke sjansen på og handle i Utlandet. Håper på svar. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror du ikke får det i Norge....Men det er ganske sikkert å kjøpe det i utlandet og...Det kan kjøpes her blant annet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ratt/pedaler, øl og 18 Wheels of Steel Blir grådig lei av de sanga som er på spillet så anbefaler deg å ta med no eget. Lenke til kommentar
Kachi Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Var et japans spill til DC hvor man kjører rutebuss i sentrumveldig gøy og vanskelig spill, husker ikke navnet... men til pc har jeg ikke sett noe Det heiter Tokyo busguide. Ganske morosamt spill, noe å prøve om du har dreamcast eller emulator... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) i 18 wheels of steel: Pedal to the metal. hva heter den sangen som er i menyen der.... lenge siden jeg har hørt noen råere gitar spilling en ting til går det ann å få på noe musikk der mens man spiller? EDIT: litt gammal post men jaja Endret 27. august 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå