kdog Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Sanchez er ekte og rått, litt kvalmende til tider, men de leker ikke butikk! Vel, alt der er jo også planlagt. Det er folk som jobber med å finne ut hva de skal gjøre, og så blir de fortalt at skal skrike og le osv. Smerten er vel dog ekte. Tror du 5-6 øldrikkende karer ler fordi de blir fortalt at de skal le? Tror de har det oppriktig morsomt på ofrets vegne De seriene det er snakk om har jo selvsagt planlagte stunts, men det man kan lure på er hvor vidt Bams familie er med på leken. Endret 21. juli 2005 av kjerts Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Bams familie tjener sikkert GROVT på serien. Jeg hadde ikke hatt noe imot å blitt dynket med diverse substanser om jeg hadde fått 100 000,- +++ per episode. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 tror ikke jeg er den eneste + er dessverre ikke fjortiss Var bare en spøk, men fatter egentlig ikke at noen kan synes de programmene der er underholdene. Men for min del, bare kos dere Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg syns Viva La Bam blir litt kjedelig i lengden.. Er mer underholdende og se på Steve o og Chris Pontius kødde i Wildboyz.. Men min personelige favoritt er Dirty Sanchez:D Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Viva la bam er den beste tv-serien jeg har sett. Har alle sesongene på pc`en. Alle filmer eller serier BAM er med i, er bra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Viva la bam er den beste tv-serien jeg har sett. Har alle sesongene på pc`en. Alle filmer eller serier BAM er med i, er bra 5728429[/snapback] Hvor mange år sa du at du var? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Så en episode nylig.. og ble egentlig bare trist av å se på. før virket de som en kompisgjeng som bare hadde det gøy og fant på sprell. Nå er de bare destruktive og oppfører seg som drittsekker mot hverandre. Jaget etter å hele tiden overgå seg selv har dratt det for langt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bam er så tøff at selv om han har mere enn nok penger til å bo alene så må han dra med seg foreldra.... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Når det gjelder det med at Bam er pro skater er bare absurd, bare pågrunna han er veldig kjent og skater.. Finnes mange som er bedre enn han som ikke er pro.. Endret 10. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når det gjelder det med at Bam er pro skater er bare absurd, bare pågrunna han er veldig kjent og skater.. Finnes mange som er bedre enn han som ikke er pro.. 5731966[/snapback] Så sant. Men han har jo guts da. Lenke til kommentar
mordersko Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) ----------------------------------- Endret 25. februar 2007 av mordersko Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når det gjelder det med at Bam er pro skater er bare absurd, bare pågrunna han er veldig kjent og skater.. Finnes mange som er bedre enn han som ikke er pro.. 5731966[/snapback] w/e.. jeg digger ikke Bam så jævli, men god på brett er han Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 noen som vet når sesong 7 kommer? eller om den kommer i det hele tatt? 5733212[/snapback] kommer desverre ikke noe mer viva la bam.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 noen som vet når sesong 7 kommer? eller om den kommer i det hele tatt? 5733212[/snapback] kommer desverre ikke noe mer viva la bam.. 5734166[/snapback] Yes there is a God!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Bam er så tøff at selv om han har mere enn nok penger til å bo alene så må han dra med seg foreldra.... 5731851[/snapback] Det huset er vell kun et "sett" som brukes under innspillingen av episodene. Regner da med at både Bam og foreldre bor på et helt annen plass. Her er det like mye manus som på hotel cæsar. Og kvaliteten er omtrent den samme. Endret 11. mars 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har du sesong 6 du mordersko? Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Don Vito er bare teit syns jeg da. Phil er jo grei da. han blir jo nesten aldri sur. Don vito klikker for alt. Compton Ass Terry er lættis! Lenke til kommentar
eNyx Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er også fan av Viva La Bam. Manus eller ikke manus, får det meg til å le holder det for meg. Gleder meg til Jackass 2 kommer på kino til sommeren(IMDB), blir sikkert like morsomt det Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Episoden der Knoxville kommer og besøker bam er jævli bra (S03E03). Bam for gjennomgå noe helt sykt, av favoritten min fra Jackass Johnny Knoxville. Jævli vitti episode!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå