rallyeraider Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Next projects: · "CKY 5" · "Haggard 2" · new film called "Kiss a good Bam's ass" · new MTV show "Viva La Bam" Tatt fra margera.tk Så går ut i fra det stemmer, gutten har jo nok av penger så. tror isje det skal stå opå det. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Synes forsåvidt de lager en del mye moro/faen, men etterhvert skjønner man at mesteparten av pranksa de drar på faren og don vito er nærmest spilt ettter manus. Er ikke noen tvil om at det er underholdning, men skal jeg se tv av denne sjangeren foretrekker jeg Wildboys og Dirty Sanchez. Sakene de driver med i wildboys er potensielt livsfarlig og så legger de alt opp som et naturprogram selv om de ikke har fjerneste ide om hva de driver på med. Sanchez er ekte og rått, litt kvalmende til tider, men de leker ikke butikk! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sanchez er ekte og rått, litt kvalmende til tider, men de leker ikke butikk! Vel, alt der er jo også planlagt. Det er folk som jobber med å finne ut hva de skal gjøre, og så blir de fortalt at skal skrike og le osv. Smerten er vel dog ekte. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet når sessong 5 kommer ?? Sessong 4 er jo nå over, men det kommer vel mer.. Ser at enkelte sier at viva la bam er skuspill og det eg jo sant. Men det er jo løye fordet om !! :lol Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er artig når Don Vito klikker Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jackass var kult i starten, men så begynte med sånn " Putte leke-biler opp i anus" og lignende, og da var det ikke så morsomt. Viva La Bam er morsomt til tider, men kan være kjett også. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har selv alle sesongene på pc'en. Selv om mye er skuesspill, så er det jo utrolig morsomt å se alt de finner på da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har alle sesongene jeg og Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det meste er jo planlagt.. Men jeg synes det er super underholdning.. Blir ikke lei... Sesong 4 var knall den og Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Siden dette er en tråd som handler om Bam Margera, har jeg et spørmål om noen som vet hva den HIM låten i skateboardfilmen "One Step beyond- Adio" heter? Endret 3. mai 2005 av webby1 Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jackass fant på stunt's man kunne le av.Det de andre driver med nå,er jo kun for å sjokkere,og ikke minst tjene penger!Ler dog av noen få innslag fra Wildboys og Viva La Bam,men kvaliteten går bare nedover og nedover..... Wildboys suger! Viva La Bam suger rompe! Dirty "Sjanseløs" suger hemoriderompe! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Aldri hørt om dette.. Tror jeg.. Edit: Wildboys har jeg sett, og det er det dummeste jeg har sett..... Endret 5. mai 2005 av Stine Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Stor bump Nå har season 5 begynt.. har sett episode 1-3 og synes serien fortsatt ruler.. noen andre som har sett? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jackass fant på stunt's man kunne le av.Det de andre driver med nå,er jo kun for å sjokkere,og ikke minst tjene penger!Ler dog av noen få innslag fra Wildboys og Viva La Bam,men kvaliteten går bare nedover og nedover..... Wildboys suger! Viva La Bam suger rompe! Dirty "Sjanseløs" suger hemoriderompe! dårlig humor eller? synes alle programmene er brae. synes det er så morsomt å se dem gjøre så domme ting at det ikke går ant. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ja, det var jo du som skrev dette også i tråden om de verste filmene du har sett: Snikende tiger skjult drage. men den som topper listen er Lost in translationalt jeg har å si Heller du som har dårlig smak/humor her Fjortiz azz.. Endret 20. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) tror ikke jeg er den eneste + er dessverre ikke fjortiss Endret 20. juli 2005 av K9 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Dirty sanchez kan dø. Hvorfor det, det er jo mye mer underholdende enn Viva La Bam. En annen grunn til å mislike Bam Margera; han er ultra HIM-fan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En annen grunn til å mislike Bam Margera; han er ultra HIM-fan. Yes! Stor strek i regningen. I tillegg ville jeg tørre å påstå at han ikke bare er ultra-fan, men besatt av fyren, noe som er trist nok i seg selv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Bam liker jo Turbonegro da! Det er pluss Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hvilken episode er don't feed phil? har googlet meg frem til at det er episode 2, men ikke hvilken sesong.. skal ærlig innrømme at jeg begynner og lbi ltt lei denne bølgen. men morsomt er det jo. likte cky og jackass, men etter det har jeg ramla litt av lasset. Husker vi pleide gjøre mye slikt selv når jeg var mindre før cky og jackass slo an, bare så synd at ingen av oss var smarte nok til og tjene penger på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå