M`kululu Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 CKY er dårlige og uoriginale stuntvideoer samt rævva sketcher -> Jackass er dårlig spinoff av CKY -> Viva La Bam er dårlig spinoff av Jackass. Now you do the math. jeg hater deg Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Viva La Bam var kult helt til jeg begynte å innse at alt var planlagt nøye. Må si jeg foretrekker Wildboyz som er morsomt selv om det er nøye planlagt Sinnsykt bra når de har på seg sebradrakt og blir angrepet av løver Lenke til kommentar
loqron Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som vet når episode 7 sesson 4 kommer ?? Jeg synes viva la bam er nye bedre enn wildboyz.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 CKY er god underholdning. Jackass har sine stunder. Viva La Bam er rett og slett kjedelig. Men Wildboyz har jeg virkelig sansen for. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 CKY er god underholdning. Jackass har sine stunder. Viva La Bam er rett og slett kjedelig. Men Wildboyz har jeg virkelig sansen for. Hva !! Viva la bam er ikke kjedeligt.. Tror du må se viva la bam en gang til jeg.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 CKY er god underholdning. Jackass har sine stunder. Viva La Bam er rett og slett kjedelig. Men Wildboyz har jeg virkelig sansen for. Hva !! Viva la bam er ikke kjedeligt.. Tror du må se viva la bam en gang til jeg.. Jeg har faktisk sett samtlige episoder i de tre første sessongene. Satt hele tiden å tenkte *De har lagd bra stuff før, de kan klare det nå også*, men jeg ble skuffet om og om igjen. Alt i den serien virker så skuespill. Det blir så teit når karakterene begynner å likom gjøre ting på måfå, når det hele egentlig er nøye planlagt. Og det er jo så åpenbart at Phil/Ape/Vito er med på leken. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 CKY er god underholdning. Jackass har sine stunder. Viva La Bam er rett og slett kjedelig. Men Wildboyz har jeg virkelig sansen for. Hva !! Viva la bam er ikke kjedeligt.. Tror du må se viva la bam en gang til jeg.. Jeg har faktisk sett samtlige episoder i de tre første sessongene. Satt hele tiden å tenkte *De har lagd bra stuff før, de kan klare det nå også*, men jeg ble skuffet om og om igjen. Alt i den serien virker så skuespill. Det blir så teit når karakterene begynner å likom gjøre ting på måfå, når det hele egentlig er nøye planlagt. Og det er jo så åpenbart at Phil/Ape/Vito er med på leken. Det er jo planlagt det er jo klar over..Men det er en bra serie for det om.. Vi kan diskutere dette til nest år vi.. Men du liker ikk viva la bam og det skal jeg respekter men da skal du respekter at jeg liker viva la bam.. OG viss du ikke liker viva la bam hvorfor er du i denne tråden da ?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 OG viss du ikke liker viva la bam hvorfor er du i denne tråden da ?? Noen andre der ute som synes viva la bam er bra. kom her og fortell hva du synes er tøft eller dårligt med det. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dirty sanchez kan dø. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Viva La Bam er ganske bra Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg har sett S01E01 og kan ikke si jeg er fristet til å se noen flere episoder. Blir det bedre utover? Endret 17. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 OK, da legger jeg Viva La Bam på is. Ble veldig skuffet Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg har sett S01E01 og kan ikke si jeg er fristet til å se noen flere episoder. Blir det bedre utover? Jeg elsker viva la bam, så jeg vil anbefale at du ser videre. Blir mye morsomt utover Bare vent til du ser moren til Vito og Phil! Endret 17. april 2005 av Vash Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er grenser for kor underhaldande idioti på TV er. Var morro ei stund. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Viva la bam er jo kult. har vert fan av bam margera lenge (elle Brandon Cole Margera som han heter). Viva la bam og cky filmen er jo geniale. http://margera.tk/ fanside som er veldig bra. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nå er det enda en hallowood stjerne som har laget sexvideo nemlig "Bam Margera" med kjærsten "Jenn Rivell" som Mtv har produsert gjennom Viva La Bam.. Se mer på: http://gorillamask.net/archive/000408.shtml?z Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 ok, nå kan jeg bruke det mest lammeste ordet, men jeg fikk lyst. OLD! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er alt i viva la bam planlagt? Da er det jo bare latterlig! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 får å være helt ærlig, så synes jeg viva la bam er kjedelig i lengden.. Har sett de fleste episodene i 3 og 4 sessongen og de er ikke så mye å skryte av. Cky filmene er mye bedre, mindre planlagt enn viva la bam.. Noen som vet om det kommer en ny cky film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå