Gå til innhold

Viva La Bam||What the f*** will he do next


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
CKY er god underholdning. Jackass har sine stunder. Viva La Bam er rett og slett kjedelig. Men Wildboyz har jeg virkelig sansen for.

Hva !! Viva la bam er ikke kjedeligt.. Tror du må se viva la bam en gang til jeg..

Jeg har faktisk sett samtlige episoder i de tre første sessongene. Satt hele tiden å tenkte *De har lagd bra stuff før, de kan klare det nå også*, men jeg ble skuffet om og om igjen.

 

Alt i den serien virker så skuespill. Det blir så teit når karakterene begynner å likom gjøre ting på måfå, når det hele egentlig er nøye planlagt. Og det er jo så åpenbart at Phil/Ape/Vito er med på leken.

Lenke til kommentar
CKY er god underholdning. Jackass har sine stunder. Viva La Bam er rett og slett kjedelig. Men Wildboyz har jeg virkelig sansen for.

Hva !! Viva la bam er ikke kjedeligt.. Tror du må se viva la bam en gang til jeg..

Jeg har faktisk sett samtlige episoder i de tre første sessongene. Satt hele tiden å tenkte *De har lagd bra stuff før, de kan klare det nå også*, men jeg ble skuffet om og om igjen.

 

Alt i den serien virker så skuespill. Det blir så teit når karakterene begynner å likom gjøre ting på måfå, når det hele egentlig er nøye planlagt. Og det er jo så åpenbart at Phil/Ape/Vito er med på leken.

Det er jo planlagt det er jo klar over..Men det er en bra serie for det om..

Vi kan diskutere dette til nest år vi.. Men du liker ikk viva la bam og det skal jeg respekter men da skal du respekter at jeg liker viva la bam..

 

OG viss du ikke liker viva la bam hvorfor er du i denne tråden da ??

Lenke til kommentar

får å være helt ærlig, så synes jeg viva la bam er kjedelig i lengden.. Har sett de fleste episodene i 3 og 4 sessongen og de er ikke så mye å skryte av. Cky filmene er mye bedre, mindre planlagt enn viva la bam..

 

Noen som vet om det kommer en ny cky film?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...