Gå til innhold

Viva La Bam||What the f*** will he do next


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sett filmene Haggard ?

tror de er lagd av samme folka

Det er da bare én, men det er de samme folka, ja. En av de dårligste filmene jeg har sett. Bare fordi Margera er litt flink til å redigere skatevideo, trodde han vel at han automatisk skulle være flink til å lage film også. Feil.

Endret av danielR
Lenke til kommentar

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke én eneste gang lo, humret eller på noen som helst måte trakk på smilebåndet under denne filmen, overhodet. Heller ikke på noen annen måte klarte denne filmen å røre noe ved meg, vekke følelser eller nå frem til meg.

 

Og, helt ærlig, hvor bra hadde denne filmen vært hvis du ikke hadde sett eller kjente til bam margera eller noen av de andre fra før av?

 

men men.. smaken er som baken. La oss ikke føre denne diskusjonen så langt at noen blir sinte på hverandre. ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke én eneste gang lo, humret eller på noen som helst måte trakk på smilebåndet under denne filmen, overhodet. Heller ikke på noen annen måte klarte denne filmen å røre noe ved meg, vekke følelser eller nå frem til meg.

 

Og, helt ærlig, hvor bra hadde denne filmen vært hvis du ikke hadde sett eller kjente til bam margera eller noen av de andre fra før av?

 

men men.. smaken er som baken. La oss ikke føre denne diskusjonen så langt at noen blir sinte på hverandre. ;)

Enig ;) Jeg likte den selvsagt pga CKY crewet :)

Lenke til kommentar

Dirty Sanchez er ikke det der de har med en fyr som er med på alt?? tror jeg så en gang da de plaserte han på en stige og kjørte over den med bil og stifta hånda hans til en vegg og noe sånt...

 

 

Er det det dere snakker om så er jeg enig i at det er kult..

Lenke til kommentar
Dirty Sanchez er ikke det der de har med en fyr som er med på alt?? tror jeg så en gang da de plaserte han på en stige og kjørte over den med bil og stifta hånda hans til en vegg og noe sånt...

Det er Dirty Sanchez ja.

Han fyren er jo verdens desidert verste attention-whore. Sprader rundt naken så ofte som mulig, og gjør alt.

Lenke til kommentar
Bra det ikke bare er jeg som liker viva la bam :)

 

 

 

Har dere andre forslag til serier som viva la bam ??

 

Tar i mot forslag med glede

Dirty Sanchez

 

Gjeng med walisere som gjør stunts. Villere enn Jackass/CKY stuntsa.

Det showet tråkker seriøst langt over streken som definerer hva som er morsomt og hva som er dumt.

Yupp, men er litt stilig å se på idioti også.

Lenke til kommentar

viva la bam er ganske kult :!: , men det er altfor mye som er fake og dermed mister iallefall jeg litt av gleden ved å se på denne humoren når alt er nøye planlagt....

 

det hadde vært mye bedre om de ikke kom på alt på forhånd..... :hmm:

 

men jeg må si at jeg syns litt synd på Rake Yohn av og til, de krabbene han fikk i trusa så ikke særlig gode ut... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...