Gå til innhold

Viva La Bam||What the f*** will he do next


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes forsåvidt de lager en del mye moro/faen, men etterhvert skjønner man at mesteparten av pranksa de drar på faren og don vito er nærmest spilt ettter manus. Er ikke noen tvil om at det er underholdning, men skal jeg se tv av denne sjangeren foretrekker jeg Wildboys og Dirty Sanchez. Sakene de driver med i wildboys er potensielt livsfarlig og så legger de alt opp som et naturprogram selv om de ikke har fjerneste ide om hva de driver på med. Sanchez er ekte og rått, litt kvalmende til tider, men de leker ikke butikk!

Lenke til kommentar

Jackass fant på stunt's man kunne le av.Det de andre driver med nå,er jo kun for å sjokkere,og ikke minst tjene penger!Ler dog av noen få innslag fra Wildboys og Viva La Bam,men kvaliteten går bare nedover og nedover.....

 

Wildboys suger!

Viva La Bam suger rompe!

Dirty "Sjanseløs" suger hemoriderompe! :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jackass fant på stunt's man kunne le av.Det de andre driver med nå,er jo kun for å sjokkere,og ikke minst tjene penger!Ler dog av noen få innslag fra Wildboys og Viva La Bam,men kvaliteten går bare nedover og nedover.....

 

Wildboys suger!

Viva La Bam suger rompe!

Dirty "Sjanseløs" suger hemoriderompe! :thumbdown::thumbdown:

dårlig humor eller? synes alle programmene er brae.

 

synes det er så morsomt å se dem gjøre så domme ting at det ikke går ant.

Lenke til kommentar

Ja, det var jo du som skrev dette også i tråden om de verste filmene du har sett:

 

Snikende tiger skjult drage. men den som topper listen er Lost in translation

alt jeg har å si

 

Heller du som har dårlig smak/humor her

 

Fjortiz azz..

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
En annen grunn til å mislike Bam Margera; han er ultra HIM-fan.

Yes! Stor strek i regningen. I tillegg ville jeg tørre å påstå at han ikke bare er ultra-fan, men besatt av fyren, noe som er trist nok i seg selv.

Lenke til kommentar

hvilken episode er don't feed phil? har googlet meg frem til at det er episode 2, men ikke hvilken sesong..

 

skal ærlig innrømme at jeg begynner og lbi ltt lei denne bølgen. men morsomt er det jo. likte cky og jackass, men etter det har jeg ramla litt av lasset. Husker vi pleide gjøre mye slikt selv når jeg var mindre før cky og jackass slo an, bare så synd at ingen av oss var smarte nok til og tjene penger på det. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...