Machz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei, Ser noen plasser på nettet at det blir nevnt disse to versjonene...Hva er forskjellen? Har nå Pocket PC 2003, er det mulig og oppdatere(hvis det er noen vits da).Står i grunnen ikke noe særlig om dette på MS sine sider heller så... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Den eneste forskjellen jeg har merket er at det er "Landscape mode" i SE. Det vil si, du kan enkelt rotere bildet 90 grader. Fungerer riktignok ikke i alle programmer, men kan være svært praktisk. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Den eneste forskjellen jeg har merket er at det er "Landscape mode" i SE. Det vil si, du kan enkelt rotere bildet 90 grader. Fungerer riktignok ikke i alle programmer, men kan være svært praktisk. Oi, det har jeg faktisk savnet i feks Excel... Går det an å kjøpe SE versjonen og oppgradere eller er det avhengig av HW i PDAen(prosessor osv)? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Oi, det har jeg faktisk savnet i feks Excel...Går det an å kjøpe SE versjonen og oppgradere eller er det avhengig av HW i PDAen(prosessor osv)? Det er avhengig av hardware. Se på produsentens hjemmesider, der kan det være du finner oppgradering gratis, eller eventuelt tilbydt til salgs. Lenke til kommentar
T J Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Fant nettopp en god link om dette! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Fant nettopp en god link om dette! Den artikkelen var jo latterlig. Hvorfor de kaller programmene til HP "nytt i 2003SE" er uforståelig. Det er kun landskapsmodusen der som har noe med Windows Mobile 2003 Second Edition å gjøre. Endret 26. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå