Gå til innhold

Videolink? tips til link?

DrittData

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De du får kjøpt i elbutikkene er helt greie, men du må regne med litt dårlig bilde og fare for skurring i lyden. Vaagenconsulting.no skryter av at de har en som er kjempebra... Varenummer I#BPWVL .

Har selv sendt forespørsel til dem om denne uten å ha fått noe tilbakemelding. Har handlet der en gang, da tok det over en uke fra jeg betalte varen og til de sendte den... men nok om det...

Jeg har selv brukt en videolink fra Grundig som gav tilfredstillende resultat. Det var ca 10m avstand gjennom en gipsvegg mellom sender/mottaker. Denne ble derimot jammet totalt da jeg kjøpte blåtann mus og tastatur (da begge disse, og WLAN, sender på 2,4GHz båndet). Det endte med at jeg bare koblet ned hele linken.

Edit: måtte endre varenummeret :whistle:

Endret av eberland
Lenke til kommentar
Kan ikke strekke kabel?? Hvis det ikke er mer enn 10 meter kan du alltid strekke kabel.  :shrug:

Gidder ikke. 10 m luftlinje = mange meter langs veggene

Hull i veggen, av med listene osv....

Er nok uaktuelt at jeg får ha en feit svhs kaben og en dobbel phono kabel på utsiden av listene gjennom gangen og halve stuen.

Lenke til kommentar

Er på jakt etter noe tilsvarende selv.

Skal bruke denne på jobben, slik at jeg får koblet tv kortet mitt på kable tv'en :) ..

Nærmeste kabeltv uttak er ca 20 meter unna, men pga eksisternde kablegater og brannsikring er det ikke aktuellt å strekke noe kabel.

Er det noen som har testet de boksene som er nemnt i tråden ?

Hvordan fungerer de ?? Har de samme effekt som en fysisk kable, dvs sender alle signalene videre, eller må de kobles opp til feks en video og kun videre sende en kanal ??

Har også sett litt på boks 38-1296 på clash olson ...

Endret av Arcus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...