Paralio Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har hatt en xbox som har vært en trofast venn iløpet av de siste årene. Idag skulle jeg koble den opp mot min pc via router. Hva skjedde så - jo en melding popper opp, som sier så: "Your Xbox requirers service. Please call your Customer Support." Dette tør jeg da ikke, da jeg selvfølgelig ( ) ha vært inne i den og tukla.... Har prøvd å legge inn evox'en på nytt igjen, via oppstarts-cd, men får allikevel feilmeldingen. Kan det være en ide å prøve å flashe chippen med OZXflash Software v1.2 igjen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kanskje http://www.llamma.com/xbox/Repairs/repairs.htm hjelper? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) tror at du har tukla med kabelen til hdd eller dvd-spilleren.prøv å åpne den opp og fest den hardere. Endret 14. august 2004 av vizit Lenke til kommentar
A4audi97 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvilken Error code står øverst på skjermen ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvilken Error code står øverst på skjermen ? Har det samme jeg men det er bare når jeg bruker orginalen, vis jeg skal spelle LIVE (har ikke live da men) da kommer det OS og masse jappse tegn Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 øh... øverst til venstre eller høyre står det to tall hvis det er noe galt. F.eks 72 hva står det hos deg? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 øh... øverst til venstre eller høyre står det to tall hvis det er noe galt.F.eks 72 hva står det hos deg? Bare OS Lenke til kommentar
Largie Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Chris_p4_2.8@800: Da har tydligvis ikke han karen som har modifisert din box klart å sette den opp riktig. Når du skrur av modchippen din så SKAL den boote uten feilmeldinger. Send priv msg så kan du få vite om folk som fixer det. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har samme prob etter en håpløs feil med nyinst av Mediasenter... Feilmeldingen er "nr 13", så brurde bare være å install på nytt?? Skrur av modchippen får jeg japansk og beskjed om å kontakte service... Har en fri bank så hjelper kanskje å flashe den? Reinstal lderfra? Mister ev ikkeno av data på HD av den grunn? PS: All hjelp mottas med STORE takk.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 FIKSA hadde ikke låst HDD men viste ikke at du måtte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå