bidz Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Lurer på når SSX Tricky for gamecube kommer? (Europeisk/PAL versjon). Finner det ikke på noen av de release listene jeg har sjekket (nintendo.no, nintendo-europe.com, cube-europe.com, osv). Men, det står på gamesmix.com at det kommer den 3 mai, altså samtidig som GC kommer for europa. synes dette virket litt merkelig. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Det er mange spill som fremdeles ikke er annonsert for Europa, visste ikke at SSX var en av dem. Sega Soccer Slam har ikke fått noen utgivelsesdato enda heller, så vidt jeg vet. _________________ Jon Are Dahl Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-30 20:30 ] Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 SSX Tricky kommer 14. Juni. Kilde: Gamecube-Europe Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 SSX Tricky er i posten sammen med gamecube'n og Rogue Leader fra gamesmix.com her :smile: de bekreftet at den ble sendt ut i dag, sammens med resten av sakene! merkelig at de har fått det inn tidligere enn annonsert.. men men, det bryr jeg meg lite i så lenge jeg får det! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå