Libom Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg er i en situasjon der jeg skal velge mellom 6600 og SX1... Men så lurer j på om man blir vant til å skrive mld på SX1 etter en tid....godt å vite lixom Er det såå komplisert som mange sier,elr ikke?? Håper dere som har/hatt SX1 kan svare på spørsmålet... Lenke til kommentar
Bangelele Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 naboen min har siemens sx1 og hun vente seg til dem veldig raskt, 1 - 2 dager eller noe sånt. Har selv prøvd det å det var ikke så vanskelig som mange sier/jeg trodde. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er ikke helt lett, men hvertfall ikke umulig. Brukte nå noen uker før jeg hadde det i ryggsøylen! Er drit å skrive med en hånd (om du pleier å gjøre det) Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Knappene vendte jeg meg til etter ikke så lang tid. Klart at de er uvandte i starten, men var ihvertfall ikke noe irritasjonsmoment for meg. En positiv ting med tasteløsningen er også det at de er "funksjonstaster" i f.eks. mp3-spilleren og radioen. Jeg ville ihvertfall ikke latt tastene hindre meg i å kjøpe mobilen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er faktiske et spill på telefonen som lærer deg til å bruke tastene... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er faktiske et spill på telefonen som lærer deg til å bruke tastene... Er nesten litt teit... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ikke velg en annen mobil enn SX1 på grunn av tastene! De er ikke vanskelige å venne seg til, tar bare litt tid. SX1 er en flott mobil, og jeg valgte den selv over 6600. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 *Ok...skl tenke på det... Fått høre at det oxo er masse bugs på 6600...så j er litt skeptisk med å kjøpe den... Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg sitter spent og venter på min Sx1, kan godt gi deg en tilbakemelding om hvordan tastene er for en som aldri har prøvd tlf'en senere i uken Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 *Ok...skl tenke på det... Fått høre at det oxo er masse bugs på 6600...så j er litt skeptisk med å kjøpe den... Bugs? De merket ikke jeg noe til Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg som har hatt den en måned nå, kan vel si litt hvordan det har vært.. Forrige telefonen jeg hadde var 3650, så jeg har det vel med å kjøpe "rare" telefoner, for å få dem billigere.. Har ikke angret en eneste gang.. Man blir jo fort vant med det! Det eneste med SX1 er at man nesten MÅ skrive med to hender, og det blir kanskje litt rart noen ganger.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg er i en situasjon der jeg skal velge mellom 6600 og SX1... Men så lurer j på om man blir vant til å skrive mld på SX1 etter en tid....godt å vite lixom Er det såå komplisert som mange sier,elr ikke?? Håper dere som har/hatt SX1 kan svare på spørsmålet... Jeg har hatt SX1 i snart 8 månder, og sms skriving går som en lek! Skriver faktisk like fort som jeg pleide å gjøre med vanlige taster(altså veldig fort), men tar deg ikke så mange uker før du blir vandt til tastene! Du burde gå for SX1!!! EDIT:Har ikke hatt en enste problem med min SX1, når det gjelder bugs og sånt! har også greide å miste den fler ganger på bakken, uten at det har skjedd no! Endret 17. august 2004 av bassmania Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tror de fleste her anbefaler SX1 jeg! Lenke til kommentar
Libom Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Hvis man blir vant med tastene,så er d jo heelt supert!! Jeg sitter spent og venter på min Sx1, kan godt gi deg en tilbakemelding om hvordan tastene er for en som aldri har prøvd tlf'en senere i uken Takker for d Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det var ikke noe problem! Jeg ble vant til dem etter 5dager! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg brukte 2-3 dager på å bli vant med dem, nå er det ekkelt å bruke vanlig tasteoppsett frykten for tastene burde absolutt ikke hindre deg i å kjøpe en veldig god mobil Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis man blir vant med tastene,så er d jo heelt supert!! Jeg sitter spent og venter på min Sx1, kan godt gi deg en tilbakemelding om hvordan tastene er for en som aldri har prøvd tlf'en senere i uken Takker for d Jeg har bestilt SX1 . Jeg og kan gi tilbakemelding når jeg få den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå