Axminster Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 For ikke allt for lenge siden kjøpte jeg en Fujitsu Siemens pc (kunne ikke så mye om data, så jeg gadd ikke å styre med å bygge selv). Når jeg slår på maskina kommer det et stort Fujitsu Siemens bilde. Hvis jeg skal kjøpe meg et nyt kainet en gang kunne det vært greit å fjærna det(jeg HATER det). På PC-en er det også en sjult backup harddisk jeg ikke finner. Har prøvd med Partition Magik, men fant bare de partisjonene jeg har laga i der selv. Går det ann å fjerne start bildet? Noen som vet åssen jeg kan finne den sjulte backup harddisken? (Thnxer for alle svar!) Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 viss du ikkje finner den disken i Partition Magik, så tviler på at det er noko ekstra disk.. og det med logeon når maskina starter så kan du prøve å gå inn i bios (leit litt rundt om det er noko som kan ha noko med det å gjere) og sette det av, om det går på den maskin veit eg ikkje men det går iallefal på msi og aopen hovudkort Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 det skal være en smail sak og bytte ut oppstart-bilde....dette er lagret som en .sys-fil (hvis jeg ikke husker helt feil) i roten av bootdisken din....husker ikke helt i farten hva den heter, let litt rundt på altavista ol så finner du det ut... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 09:04, ilpostino skrev:det skal være en smail sak og bytte ut oppstart-bilde....dette er lagret som en .sys-fil (hvis jeg ikke husker helt feil) i roten av bootdisken din....husker ikke helt i farten hva den heter, let litt rundt på altavista ol så finner du det ut... mener vel gjerne det bildet i bios. husker ikke hvor jeg så dette, men søk på "bios hack" @ google. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 hvis det er bilde i bios du skal ha endret blir det jo noe helt annet men hvis det er oppstartbilde som du ser under oppstarten av windows kan du lese hvordan dette skal gjøres her. Lenke til kommentar
telifia Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: Når jeg slår på maskina kommer det et stort Fujitsu Siemens bilde. Hvis jeg skal kjøpe meg et nyt kainet en gang kunne det vært greit å fjærna det(jeg HATER det). På mange Fujitsu Siemens pc'er er det en jumper på hovedkortet som må flyttes for å få vekk oppstartsbildet. Gå til Fujitsu-Siemens.com og søk etter manulaen til hovedkortet ditt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå