Gå til innhold

Min første Vannkjøling

Anbefalte innlegg

Nå har "Digital Doc'n" blitt montert for å se den mer korrekte temperaturen.

har nå lagt temp.føleren som "Skrue" forklarte tidligere.

Displayet viser nå en temperatur fra 29c til 29,5c idle og romtempen er 25,6c.

Etter min mening så synes jeg ikke det er så galt med tanke på hvor varmt det er om dagen.

men jeg ser at jeg må få meg en vannblokk til NB også......den er varm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du du har Asus hovedkort så viser det 5C for lite, Abit viser 10C for mye. Jeg har Abit. Hvis jeg trekker ifra 10C så har jeg 32C idle med en P4 3.2C Northwood klokket til 3.8 GHZ 1.675 Vcore.

Har en Airplex EVO 120 radiator, AC Cuplex Pro CPU blokk, AC Twinplex NB blokk. Aquagrafx 6800 til skjermkortet :D

Endret av dreden
Lenke til kommentar
Hvis du du har Asus hovedkort så viser det 5C for lite, Abit viser 10C for mye. Jeg har Abit. Hvis jeg trekker ifra 10C så har jeg 32C idle med en P4 3.2C Northwood klokket til 3.8 GHZ 1.675 Vcore.

Har en Airplex EVO 120 radiator, AC Cuplex Pro CPU blokk, AC Twinplex NB blokk. Aquagrafx 6800 til skjermkortet :D

Nå bruker jeg Aquaero til å lese av temperaturene med. Så tempen er på 27,6c idle nå. 2,8@3,5 ghz og vcore 1,7v. NB ligger på 26,8c.

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg Aquaero til å lese av temperaturene med. Så tempen er på 27,6c idle nå. 2,8@3,5 ghz og vcore 1,7v. NB ligger på 26,8c.

Lenke til kommentar
Når jeg klokker min til 3.8ghz 1.675 vcore så stiger tempen 12 grader. Har Airplex EVO 120mm radiator med 120mm vifte på lavt turtall. Hva sier sensoren på HK da?

Har kjørt primetest igjen, men denne gangen satt jeg Aquaero på overklokk instillinger (Pumpe og Raddis vifter på fullt). Da hadde CPU en temp. på 28,2c på aquaero og 31c på Asusprobe. MB ligger på 27c ut fra probe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...