hanszpett Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har et gammelt hovedkort med en XP 2100+, 256 RAM strømmforsyner og skjermkort. Har en svær arkivskuff i PC pulten, hadde vært gøyt å hatt komponentene der. Er det noen som har prøvd uten kabinett? Brannfare etc.? ER ikke særlig redd for de komponentene, men litt kjipt hvis huset brenner ned. Skal bruke den til nettverksrendring (3D). Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 http://overklokking.no/casemods/lesergalleriet/index.html Haha, du er ikke den eneste som tenker slik Se en pc ned, der er det 6 furuplater som er spikret sammen og puttet komponenter inn i. Sykt fet i grunn Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Men er det brannfarlig??? Lenke til kommentar
adundas Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hva om du lar komponentene ligge på en antistatisk matte? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Haha.. jeg hadde en pc hengenes på veggen en stund.. og jeg tenker ikke på om huset kan brenne ned.. jeg har hengt/lagt pcen alle plasser og det ble ikke varmt eller noe.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men er det brannfarlig??? Tre antennes ikke før det når 250 grader Celsius, og det varmeste du kommer med et komponent i en PC må vel være 100 Celsius. Med andre ord: Ikke brannfarlig. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har mitt hovedkort boltet direkte til veggen (se bildet), bare noen små gummiknotter mellom hk og sponplate. Har gått bra i over et år nå.Platen blir ikke nevneverdig varm. PS. Radiatorren til vannkjølingsystemet mitt henger på utsiden av huset, derfor måtte jeg ha vanntankene såpass høyt oppe for få slangene gjennom lufteventilen i veggen. Dama mi nektet meg å bore hull gjennom veggen:(... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå