Lurenz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg har abit nf7 v.20, 2x256mb ddr-dimm 333mhz, xp 2500+. hvor høyt er det trygt å klokke cpu'en? håper på svar Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 du kan klokke den til 3200+ med riktig kjøling.... Lenke til kommentar
Lurenz Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 jeg har en thermaltake k7 volcano 11+ cpu-vifte.. bra/dårlig? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 den skal nok være ganske bra, det er ikke en bestemt grense for hvor hvor langt du kan klokke. det er mange faktorer som spiller inn og det er forskjell fra pc til pc. det er bare og prøve seg frem og finne ut hvor langt man kommer Lenke til kommentar
oeb Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvor mange ganger må man fortelle folk at det ikke er noe fasit på hvor mye en kan klokke cpuen, minnet, skjermkortet osv? Akkurat hvor høy frekvens du får skvisa cpuen din til avhenger av stepping og kjøling, og resten av komponentene dine.. ikke minst. Søk heller litt rundt på forumet, og se om du kanskje finner noen resultater av en lik cpu. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvor mange ganger må man fortelle folk at det ikke er noe fasit på hvor mye en kan klokke cpuen, minnet, skjermkortet osv? Akkurat hvor høy frekvens du får skvisa cpuen din til avhenger av stepping og kjøling, og resten av komponentene dine.. ikke minst. Søk heller litt rundt på forumet, og se om du kanskje finner noen resultater av en lik cpu. som om jeg skulle si det selv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 oeb, det er ikke slik man behandler nye bruker...ikke på langt nær. Og ja, man kan drive å søke litt, men ta hensyn til at brukere er ny på forumet og ikke kom med slike kvasse (kan feiltolkes av noen skjønner du..) kommentarer til nye brukere. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Morgen Ta en titt her så ser du hvor langt noen har klart å klokke den. http://www.overclockers.com ,se under cpu database. Den jeg har kjører jeg på 2505mhz for øyeblikket,Prometeia kjølt. Som andre har nevnt lengre opp her så er det bare å prøve seg fram. Og velkommmen til forumet /jan Endret 15. august 2004 av NorLord Lenke til kommentar
oeb Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 B|Real, beklager om jeg ble oppfattet sånn.. La ikke merke til at brukeren var ny heller.. My bad. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvor mange ganger må man fortelle folk at det ikke er noe fasit på hvor mye en kan klokke cpuen, minnet, skjermkortet osv? Akkurat hvor høy frekvens du får skvisa cpuen din til avhenger av stepping og kjøling, og resten av komponentene dine.. ikke minst. Søk heller litt rundt på forumet, og se om du kanskje finner noen resultater av en lik cpu. HELT enig... tror faktisk det er en egen topic der de står akkurat dette... Selv om folk er nye her på forumet, trenger vi ikke å gi dem særbehandling og baby behandling.. Hvis vedkommede hadde søkt/sjekket litt rundt her hadde han funnet minst 5 slike poster hvor det står at alt avhenger av stepping,hk ram etc. Skjønner at man kan være litt greie med de som er nye, det er ikke noe problem, men selv om han er ny, koster det han ikke mange minuttene å lete litt... Sånn, aggresjon avbrutt. Edit: Skrivefeil Hilsen Carl Oscar Raphaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå