PC Gamer Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har tenkt å kjøpe dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BUSB Men jeg lurer på om noen har noen erfaringer med det, lurer litt på om det holder med 3 80mm vifter for å holde komponentene noenlunde kalde.. Kanskje om jeg bruker litt kraftige papst vifter? Har ikke tenkt å "fikse" til noen flere eller større vifter der, siden jeg skal ha vannkjøling neste gang, men det koster jo fort 3000, så det blir noen måneder til... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det var dette kabinettet du sko hatt. Det kabinettet du har valgt er et veldig bra kabinett, og tar jeg ikke helt feil er det folk som har satt inn 120mm i front, men 3 stk vifter skulle holde det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 vet om flere som har fått anbefaling på det kabinettet her på forumet, sikkert et godt valg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Lian Li kabinettet du viser til er både bra og billig Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Vil noen av de dørene med plexiglass som man kan kjøpe løst passe, noen av de på microplex altså? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skulle passe denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå