Alastor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei. En venn av meg skal kjøpe denne pcen, skal være en enkel pc til datteren hans. Allikevel har han lyst til å utvide minnet til 512mb (er bare 256). Jeg vet nok om selve maskinen, og vet den passer bra, men lurer på hva slags minne pcen bruker, og om det vil gå greit å sette inn 256MB ekstra? Lenke til kommentar
DrMatrix Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg vil også oppgradere til 512mb ram eller mer. Hvilken type ram passer. Det finnes jo ørten tusenvis av forskjellige typer. Finner heller ingen produkt informasjon om maskinen. Googlet men fant lite info. Sikkert fordi jeg er trøtt, men men.. kanskje noen kan hjelpe meg uansett!? Lenke til kommentar
ITeksperten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har også planer om å oppgradere til 1 til 2 GB ram. Aner ikke hvordan type jeg skal bruke. Kontakt meg hvis du har noen formening om dette! Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Denne bruker standard DDR SO-dimm, og kjører på 266 MHz. De fleste pc'ene av denne typen jeg har oppgradert minnet på har jeg satt i 256 MB 333 MHz DDR SO-dimm i, og det har funket uten problemer på samtlige. Har også byttet til 2x512, 333MHz, også funket fint (altså PC2700). I en maskin brukte vi en 512 MB 400 MHz (ddr-so her også), som også viste seg å virke helt greit. Har brukt micro memory og kingston minnebrikker. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 denne tråden hører ikke hjemme hær!!!!! skulle blit postet i minne kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå