Gå til innhold

Hvem av disse....

J00J

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg et x800pro kort og lurer derfor på hvilket jeg skal velge, burde jeg ta "Powercolor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP VIVO" eller "Hightech Excalibur Radeon X800 Pro IceQ". Har lest at VIVO utgaven har XT kjerne, men hva syns dere vil være det beste kjøpet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedforskjellen mellom disse kortene sånn rett ut av eska er VIVO og kjøleren, IceQ-kortet har VGA Silencer montert. Denne kjøler bra og er stillegående, og blåser samtidig den varme luften ut av kabinettet. Den tar også opp en PCI-slot.

Det er vel riktig at VIVO kan moddes til XT da den har ekstra pipelines, men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for VIVO ja. Det eneste jeg lurer litt på er om de kommer til å fortsette med xt kjerne og 1,6 minne, eller om det var noe de gjorde i begynnelsen. Kjipt å betale mer for ett kort som er som ett standard Pro kort.

Men helt OT, hva er det med dette hvem greiene dere holder på med? Hvem skjermkort? Hva i huleste er det da? Det heter da virkelig hvilket skjermkort. Er det så utrolig vanskelig?

Lenke til kommentar

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt dereter, vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre ang dette.

(automatisk multi-svar)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...