King-Nothing Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Den siste tiden har jeg fått dette opp når jeg poster: Request Error (invalid_request) Your request could not be processed. This could be caused by a misconfiguration, or possibly a malformed request. For assistance, contact your network support team. Er det her det er noe galt, eller er det noe galt med forumet? Postet blir laget, men klarte noen ganger å prestere å poste 3 poster etterhverandre, da jeg var usikker på om disse egentlig ble sendt... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hvilken url skjer dette på? og ikke minst...når? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Dette skjer nesten hver gang jeg sender inn et innlegg. Men det skjer kun på jobb har jeg funnet ut. Ikke hjemme. Har det kanskje noe å si at jeg sitter bak en proxy? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 QUOTE (knothing @ 15/08/2004 : 19:04) Dette skjer nesten hver gang jeg sender inn et innlegg. Men det skjer kun på jobb har jeg funnet ut. Ikke hjemme. Har det kanskje noe å si at jeg sitter bak en proxy? forsøk og tøm cache etc, virker som at proxyen elns snakker med feil server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg