jorg2 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har problemer med at pcen ikke starter. Det begynte med at det ikke kom noe opp på skjermen, og viftene ikke gikk på skjermkortet (MSI Gforce FX5950 Ultra). (Det har skjedd før og, men det virket igjen etter en restart). Etter noen restarter ville ikke pcen skru seg på i det heletatt. Jeg har skjekket alle kontaktene på hovedkortet (Asus P4C800), men alt sitter som det skal. Så, hva kan jeg gjøre? noen som har opplevd det samme eller vet hva som er problemet? Alle nyttige svar ønskes Lenke til kommentar
felzius Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har du prøvd annen strømforsyning? evt fjerne alle ekstradingser som er koblet på. Annet skjermkort? skjermkort uten vifte er ikke alltid bra, men den kan overleve ^^ Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Altså, nå får jeg ikke skrudd på pcen. men det er strøm på hovedkortet. har ikke et ekstra skjermkort... jeg står litt fast?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå